Evine gitmiştik eve gitmeme izin vermiyor iki gündür bende evden kız arkadaşıma gidecem diye çıkmıştım orda kalıyorum dedim evdekiler ama bu adam beni bırakmayacağını söylüyor napcam
Şimdi bir şey yapmaz ama elbette yapacak Yaptığı suç Bir arkadaşına konumunu at polisi arasın yoksa başına çok daha kötüleri gelecek Salak mısın kızım sen Ailen duymaz meyden korkuyorsun
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Allah yardımcın olsun ama olmaz öyle bir caresini bul gitmek istiyorum dediğinde ne diyor?
Allah Allah neyine güveniyor ki bence cesaretli bir sekilde konuş beni niye tutuyorsun ailem duyarsa seni fena yapar gibisinden arkanda güvence olmadığını hissettiği için bu tavırları sergiliyor yaşı kaç?
Sakin ol ve cesaretli ol git konuş beni niye tutuyorsun yine buluşuruz beni sonuna kadar mı tutcan ailem merak eder herkes beni tuttuğunu öğrenir senin için iyi olmaz falan de
İnternetten kimseye güvenilmez buraya yazacağına polisi ara
0
6 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
Polisi aramadan oradan çıkamazsın ailen illaki öğrenecek aramazsan eğer kız arkadaşıma gidiyorum demişsin ya sonra gelmediğini gördüklerinde seni arayacaklar o anki hallerini düşünsene en iyisi polisi aramak
Ya ara polisi ne yapacaksın 19 yaşındasın beni zorla alı koyuyor dersin ailen duyarsa duysun adam ne halt yiyeceği biliyormusun kullanıp atıvarir valla
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Pencereye çıkıp bağır yardıma gelsinler. Öyle saçma sapan iş mı olur
Tek çözüm polisi arayıp durumu izah etmen ya da en yakın bi arkadaşını arayıp destek istemen olacaktır ama polisi araman en mantıklısı 19 yaşında olduğun için ailene haber verilmesini de istemezsin sorun olmaz
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
35Cevap
bende internetten tanistim biriyle bulustum sevgili oldum ayrilmak istedini soyledinde hicbirsey yapmadim tamam dedim gittim cunku seven sevdiyle yasar ki senin olay farkli ara polisi ailemin duymasini istemiyorum diye soylersen birsorun cikmaz
Markete gidiyorum de ama inandırıcı ol firsatını buluncada kacarsın olmadı son care polisi ara yaşın kac
Kapı kilitli bırakmıyor diyorum markete mi bırakacak
19
Hemen polisi ara ailen mutlaka seni anlar ya da akraba veya arkaşlarına haber ver konum at
Ne yaptın ne karar verdin?
Abi dayın gibi birisi sürekli seni arasın nerdesin diye. yok mu arkadaşın mesaj at. İstanbul'un neresindesin şu an?
adamın seni gerçek anlamda öldürmesindense bence ailenin seni fırçalaması daha iyidir
Soru trol. Trol değilse bile ilk defa buluştuğun birinin evine gidersen böyle olur
Reşitsin, sanmıyorum ailene haber verileceğini. Mecbur araman gerek polisi yoksa daha kötü şeyler olabilir.
sende gelip KS sorayım dedin. 155i arasana madem elinde telefon var
Buraya yazana kadar polisi arasana.
Şey mi dostum..
Berlin Syndrome filmi?
trol bi soru bence çünkü insan bunun sonunu bilir ona göre hareket eder
Bu tür buluşmaları görmüştüm bunu ilk defa duyuyorum
Internette tanisanlari kiskanip karalama kampanyasi
Devam et
Yok öyle bi dünya canım dersin, buraya yazana kadar 155 e yazaydin çoktan evindeydin bence,
Ne cesaret sende tanımadığın müşteri nin evine gir sonra niye böyle
ahlaksız tecavüzcü seni lafa bak
Peki sonu nereye kadar, siz en kısa zamanda polise haber verin, dahada kötü olmazdan
Şimdi bir şey yapmaz ama elbette yapacak
Yaptığı suç
Bir arkadaşına konumunu at polisi arasın yoksa başına çok daha kötüleri gelecek
Salak mısın kızım sen
Ailen duymaz meyden korkuyorsun
Allah yardımcın olsun ama olmaz öyle bir caresini bul gitmek istiyorum dediğinde ne diyor?
Gidemezsin diyor kapı kilitli zaten
Allah Allah neyine güveniyor ki bence cesaretli bir sekilde konuş beni niye tutuyorsun ailem duyarsa seni fena yapar gibisinden arkanda güvence olmadığını hissettiği için bu tavırları sergiliyor yaşı kaç?
Sen benimsin dedi bana korkuyorum bende
30 yaşında
Kötü bir şey yapmadı dimi sana yanaşması gibi
Ah be kızım bide aynı yaştayız güven olur mu 30 yaşındaki adama
Yanaşmaya çalıştı biraz ama ciddi boyutta birşey yapmadı neyseki onu yapmadı
:(
Sakin ol ve cesaretli ol git konuş beni niye tutuyorsun yine buluşuruz beni sonuna kadar mı tutcan ailem merak eder herkes beni tuttuğunu öğrenir senin için iyi olmaz falan de
İnternetten kimseye güvenilmez buraya yazacağına polisi ara
Polisi aramadan oradan çıkamazsın ailen illaki öğrenecek aramazsan eğer kız arkadaşıma gidiyorum demişsin ya sonra gelmediğini gördüklerinde seni arayacaklar o anki hallerini düşünsene en iyisi polisi aramak
Gayet açık yazdım bence
Ve ailen illaki duyacak
Hayır ya duyarlarsa gebertirler :(
Başka çare göremiyorum ben üzgünüm
:(
Ya ara polisi ne yapacaksın 19 yaşındasın beni zorla alı koyuyor dersin ailen duyarsa duysun adam ne halt yiyeceği biliyormusun kullanıp atıvarir valla
Pencereye çıkıp bağır yardıma gelsinler. Öyle saçma sapan iş mı olur
Dostum Adını Feriha koydumu cekiyorsunuz Halile Ferihanın sahnesinimi cok severim geliyimi bakmaya?
Millet tavuk keser gibi kadın kesiyor seninki nasıl bir cesaret
İyi biri diye düşündüm
Nerdesin peki şehir olarak
İstanbul
Ankara 'da olsan polis arkadaşlar var nöbette arar yardımcı olurdum da İstanbul da tanıdığım yok nasıl bir çözüm düşünüyorsun
Tek çözüm polisi arayıp durumu izah etmen ya da en yakın bi arkadaşını arayıp destek istemen olacaktır ama polisi araman en mantıklısı 19 yaşında olduğun için ailene haber verilmesini de istemezsin sorun olmaz
şaka mı yapıyosun? cinsel saldırıda bulunuyor mu? iyi misin
Adamın evine gönüllü giden kapanan bu kız
@birumut39 sanane şerefsiz
Asıl sana ne meslajtası orsp
Mrslegğnğz ifsa olunca çıldıyonuz ansklrim
@birumut39 ahlaksız terörist seni
Hayr tanışmayı anladım da neden ewine gidiyorsun neyse konu bu değil geceleyin uyudugunda gizlice kac
Mesaj yoluyla arkadaşına konum at burada hapis oldum derdini anlat gelip kurtarırla bu kadar endişe etme başına bir şey gelmeden
Arkadaşın oyundan mahsus mesaj atsın arasın annen baban rahatsız olmuş hastane de diye
Aklı olan internetten tanıştı Birinin evine gitmez Allah aşkına adamı tanımıyorsun bile hangi akılla
Soru trol , ayrıca şu netle ilgili paranoyalardan ne bıkmadınızmı ...
bu basitliği kendinize nasıl yakıştırıyorsunuz.
Buraya yazana kadar 155i arasan
@ebruu1269 1 saygılı ol
2 benim yorumum ilk mesaja yapıldı güncellemeler sonra geldi
3 durum hayatiyse bazen feragat etmek gerekir
Bİ SEN AKIL EDİYOSUN 155İ ARAMAYI BİR DE SAYGILI OL DİYOSUN LOL
@ebruu1269 sana yüksek akıl seviyenle hayatta başarılar
Doymadınız şu boş trol soruları sormaya
şu an nasıl rahatsan öyle ara b irini gelip alsın
Kim sana dedi tanış diye al başına belayı.
Mecbur polise şikayet etmen lazım
İlişki yaşıyor musunuz?
ne alaka?
@ebruu1269 sadece sordum, neden kızıyorsun. 😊
Polisi ara zorla alıkonulduğunu söyle
Ilk tanisti birine eve gitmesine nasil izin vermiypr
Neden bırakmıyor peki?
İyi cesaret netten tanış eve geç kal falan..
Buluşmasaydın.
:(
tc erk*klerinden uzak durun kızlar. bakın kuyruk acısı olan bir kancık nasıl da zor durumda olan bir kadına saldırıyor. ALLAH BELANI VERSİN
Sen ciddi misin
Noldu korktunmu hayatım 😂
@Bynicotin he korktum 😂
Trollet
Polisi arayabilirsin elindeki telefonla
Baştan düşünecektin
bunu nasıl yazdın
troll
İt onu evden cık.
Nasıl yani?
Ben hallederim söyle bana
Nasıl guveniyorsunuz anlamiyorum
Kades
lan nasıl bırakmıyor kim lan bu sen neredesin
İstanbul
Bırakmıyor işte dengesizya
bir arkadaşın yok mu yaz gelsin oraya
Arkadaşım gelse napacak dışarı çıkamıyorum
İyi olmuş
Niye
yanarak öl.
@ebruu1269 varsa kaderimde o da olur
allah belanızı versin
Umarım şakadır...
Tabikde şaka 😂buraya girdine göre yanındaki adam teli vericek degil ya al KS sitesine gir diyecek hali yok 😂😂
Allah'tan o adam ben değilim 😂😂
Neden bırakmıyor ki
polisi ara