Telepati yaptığım kişiyi iki gecedir rüyamda gördüm neden?

Neden arkadaşlar iki gecedir yaptım ve iki gece rüyamda gördüm bu gecede yapıcam rüyama girdi sebebi nedir
Telepati yaptığım kişiyi iki gecedir rüyamda gördüm neden?
Cevapla