Seni anan benim için doğurmuş dediğiniz biri oldu mu =)
#emre00
Hayır yok galiba benimkini annesi daha doğurmamış 😏
Var kanka var 😊 doğum günün kutlu olsun
Cevap
13Cevap
Şarkı çok içten.. hatta biraz alaturka. Ama samimi..
Daha öyle biri çıkmadı. Gerçi çıkması da bir mucize olur.
Ne tatlisin :D
Ne huyun degildir?
Yorumun guzeldi ama yazanda sensin :)
Tatlı degilim dedin ya yoruma bakarak tatlisin dedim :) oylesin diyorum yani
Demistim aynen ama ayrilirkende anan seni doguracagina taş dogursaydi dedim
Aaaa ergenken olmuştu ahaha 😄 ellere gidince büyüdüm 🙄
Hayır.. Ama annem temizlik yaparken bunu dinlerdi ben çocukken 😀
Olmasina var da Ben sevdigim kisiye soguk yapiyorum nerden bilsin cocukcagiz
Hem aşkı hem seksi sorunsuz yaşayabileceğimiz bir kıza derim:)
Evet ve kendisinin soyadını taşıyorum 6 yıldır. 🙏
Ya şimdi etiketleyeceğim birini olmayacak. 😀
Onu söylemek için erken
Diyetteyim hamur işleriyle aram yok bu aralar
Yoktur hepsinin Allah belasını versin 😂😂😂😂
Var ama onunda anasınında bundan haberi yok
Yok olmadı 😏 olsaydı iyiydi
@afraa2727 asko ben varım ya😥💓
@afraa2727 Canimsin💓😘
Şimdiye kadar olmadı.
kanka cesaretleri yok be :D
hayır başkan kimse yok
Varrr
Hayır yok.
Var evet
Yok kimse
Evet var.
Yohtir 😂😂😂
Hayır
Var nasip olursa aynısından ben de doğurcam
Yok.
Hayır yok🤗
Elbet bir anada benim için doğurmuştur 😅
vardı
Var ama duyar mi beni acaba?
Yoktur hacuu
Vardır
Yok 😂
Evet sevdiğim var.
yoo yok
Var...
Var eşim
Hayır yok
Var @aytunc54
Yokk
Hayır yok
Hic mi olmadi
Saglik olsun dertsizsin dir ne guzel
Yapacak bisey yok ya ne uzuleceksin birgun seni isteyen biri cikar herkes kendini bulunmaz hint kumasi saniyo
yok 😢
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar