Arkadaşlar sokakta el ele tutuşan iki erkek hatta öpüşen iki erkek görseniz tepkiniz ne olur?
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Seni s****** halleri yok ya. Ne yapıcaksın yoluna devam edeceksin. Televizyonlardaki kadın siddetine, her gün öldürülen kadınlara ses çkarmayanlar eşcinsellikten nefret etme haklarına sahip değil.
Ben seni s****** görürsün mal herif. Ben zaten eşcinsellerin haklarını savunuyorum.
Niye üstüne alınıyorsun o zaman.
2. tekil şahıs yani sen kullanmışsın ve ben de bana dediğini zannettim
Normal karşılarım bir kadınla bir adam nasıl öyle geziyorsa aynı benim için
Mantıklı
Benim bişi yapmama gerek kalmaz ki esnaf oraya gömer onları
Esnaf gömmedi diyelim sen ne yaparsın?
Hiçbişi yapmam kimsenin ilişkisi kimseyi ilgilendirmez iki tarafın da rızası olduğu takdirde
Zaten iki tarafın rızası yoksa o ilişki olmaz taciz olur.
Normal çiftleri görmezden geldiğim gibi onlarıda görmezden gelirim.
Tepki vermem ayrıca el ele tutuşması escincel olduğu anlamına gelmez
Oraya öpüşmek te yazdım
Görmemişim yine tepki vermem
Doğru kimse başkasının hayatına karışamaz.
Kimsenin hayatına karışamaz diye birşey yok adam eski karısı evlendi diye gelip ikisinde öldürdü bu şimdi karışmamak mi yapma tamamen saygı meselesi benim ki
Zaten eski karısı evlendi diye karısını ve karısının yeni kocasını öldüren bir insan zaten karısının hayatına karışmış olur yani burada zaten birisinin hayatına karışan o psikopat adamdır. Hem ben kimse kimsenin hayatına karışamaz derken kimse başka birisine zarar vermediği sürece istediğini yapabilir anlamında dedim. Kimse başkasını kısıtlamadığı sürece o kişinin hayatına kimse karışamaz.
ikisinide tokatlarım sokakda öpüşmek nedirya gitsin evlerinde yapsınlar
Millet istediğini yapar. Sana bir zararları yok ne tokatlaması cahil it herif.
Dikkat et te onlar seni benzetmesinler
sokakda öpüşmek medeniyetmi oluyo ibnoşşşşş allahın tekerleği
Mal herif ben gay değilim. Sadeece gay hakları savunucusuyum. Hem ben gaylik medeniyet diye bir şey demedim ama gaylerin hakkına saygı göstermek medeniyettir.
Tazyikli su sıkarım ne yapacağım başka
Nasıl yani
Üzerlerine diyorum tazyikli su sıkarım
Sebep
Psikopat mısın?
Ya şaka yapıyorum ne yapacağım yürüyüp giderim işte
Ben de ilk başta homofobik sanmıştım ama şakaymış
bizene ya ne bok yiyosa yesinler
Doğru olan bu
Görmüşlüğüm var tepki vermem garipsemiyorum
Hiç Görmedim Keşke Görsem Değişiklik olur biraz 😂
Mk ibinelerine bak derim kanka 😂
Güzel kardeşim hoş bir tabir değil
Oldukları şeyi inkar etmeyeceklerini göre gayet hoş bir tabir tartış mayalım istersen.
Onun yerine homo desen daha kibar olur
Midem bulanır kusarım.
Sebep
İğrenç.
İğrenç filan değil
Rezalet.
Kimseyi ilgilendirmez milletin ne yaptığı. Hem kız kıza olunca sorun yok ama erkek erkeğe olunca mı sorun var?
Kız kıza da iğrenç. Öğğ sus kusucam şimdi. Reziller sizi.
Ben eşcinsel değilim ki
Ne oldu erekler sana bakmadı diye mi kudurdun böyle
Ne alaka? Saldıracak başka bir şey bulamadın mı?
Tipik ergen yansıtması.
Ne alaka mı? Eğer bir alakası olmasaydı milletin gay olmasını bu kadar takmazdın.
Çünkü ben psikoloji okuyan bir insanım.
Ne alakası var psikoloji okumanla
Bana alakasız bir şekilde saldırmanın nedenini anlıyorum.
Sebep neymiş?
Nedenim neymiş te sana saldırıyormuşum?
Aşağılık kompleksini bana yönlendiriyorsun ama benim böyle bir kompleksim yok. Yani boşuna uğraşma.
Ben de aşağılık kompleksi filan yok hem kimsenin ilişkisi özel hayatı seni ilgilendirmez. İki erkeğin birlikteliğinin sana ne gibi bir zararı var söyler misin?
Sormasaydın o zaman.
Sormuşsun ben de ne düşündüğümü söyledim.
Delinin zoruna bak.
Ben sana gaylerin en zararı var diye sordum.
Oksijen israfları.
Ne oksijen israfı ya? Adamların sana veya başkasına ne zararı var? Belki senden daha faydalılardır.
Herkes kadınlardan hoşlanmak zorunda mı?
Zorunda değil ama herkes nikah düşen kişiyle birlikte olmak zorunda.
Toplumun içine tükürdünüz.
Artık ne kadın belli ne erkek.
Küresel sermayeye iyi hizmet ediyorsunuz aferim! Onlar da tam olarak bu kafaları istiyorlar. İyi kullanılırsıznız siz. Hayırlı olsun.
Hayır kim kimle isterse onunla birlikte olabilir kimse de buna laf edemez. Gayler senin ilişkine laf ediyor mu?
Benim midem bulanınca kusma hakkımı 4 gündür sorgulayıp da geylere laf etme hakkımın olmadığını savunman da ayrı ironi.
İnsanların ilişkisinden miden bulanması senin faşist olduğunu gösterir. Onlar seni kocanla görünce kusuyorlar mı?
YETER KES. 4 GÜNDÜR KAFA ÜTÜLEDİN EVET MİDEM BULANIYOR! MİDEME DE Mİ SÖZ GEÇİRECEKSİN?
Kıskanırım ben bulamadım erkek o bulmuş
gel bul beni. D
@biriistenapıcan geliyom hsjfb
bekliyom gsdmgsgdf
bulsana artık gsmdhkdfhdn
nereden anlıcaksın gay olduğunu kendi tercihleri
Öpüşürken diyorum neden anlamayım
kendi tercihleri beni öpmüyorlar sonuçta
Haklısın kimse başkasının hayatına karışamaz.
kızlar çok seviyor nedense
Gayleri mi
evet
normal karşılarım
Beni ilgilendirmiyor
hiçbir şey olmaz
Höst ulan höst derim
Yok birde dövseydin
Bu yersizlikten mi densizlikten mi?
Ne güzel anasını satıyım. Kimse kimseye hiç birşey demedim ortalığı pislik götürsün
Kimse kimsenin özgürlüğünü kısıtlayamaz. Kimse başka birinin özgürlüğünü kısıtlamadığı sürece istediğini yapabilir. Evet kimse kimseye hiçbir şey diyemez.
Kimse kimsenin özgürlüğünü kısıtlayamaz kimse kimseyi de görmek istemeyeceği şeylere şahit etme hakkında sahip değil. Senin özgürlük dediğin şey benide rahatsız ediyor
Sen onların varlığından ve seni ilgilendirmeyen ilişkilerinden rahatsız oluyorsun onun için sen özgürlükten rahatsız oluyorsan yapacak bir şey yok sana giren çıkan bir şey olmadığı sürece kimseye bir şey yapamazsın.
Özgürlük mü 😂Her halt her yerde girmez. Oblar özgür olacağız diye benim gözdemim mi bozulmalı. Gitsinler kapalı kapılar ardında ne yaparlarsa yapsınlar
Eğer özgürlerse onlara katlanmak zorundasın. Sen nasıl kiz arkadaşınla gezip tozuyorsan onlar da yapabilir. Onların varlığına katlanmak zorundasın. Kimse başka birisinin varlığından veya özel hayatından rahatsız olamaz.
Özel hayatı özel alanda yaşanır. Ulu orta yaşanmaz densizlik. Katlanacaksa onlar katlandın. Ben değil. Tck da yol ortasında sevişebilinir diye birşey yazmıyor.
Ben zaten sokak ortasında sevişebilirler demiyorum sokak ortasında beraber gezip dolaşabilirler.
Hatta öpüşen diyen babamdı dimi.
Oğlun olursa oğluna erkek arkadaş edinmesini öğütle
hiç bir şey
Doğru olan bu