Güncellemeler
+1 yıl
Şimdi mesaj atıp engellemeyi düşünüyorum. Lütfen sizde fikrinizi söyler misiniz
seni yedekte tutuyordur, üzgünüm ama belli ki dalgacı bir insan... senin umursadığını biliyor ve rahat davranıyor, kendini geri çekmelisin bence gerekirse konuşma seni küçük görmeye hakkı olduğunu düşünmüyorum
Cevap
1Cevap
Sen de istediğin zaman ara, istemediğin zaman arama. Engelleme ama ne mesaj at ne de ara. Unut onu. Zaten o seni hatırlar. Kaçan kovalanır hesabı 😁
Bırak gitsin böyle bir olay yaşadım arkamdan cevirmedigi iş kalmadı muhtemelen tek amacı seni elinden tutmak boş kalmamak
Bu durumdan gerçekten rahatsız olduğunu ve sıkıldığını söyleyip yol ver.
Öyle bir sevgilim olamaz.
Onu psikoloğa yönlendirebilirsin.
Ayrılırdım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?