Tamam aşkım diye cevap veren sevgiliye ben ne yazmalıyım?

Sabah uyandık sevgilimde bir tavır vardı, gece çok mutluyum diyen kız gitti yerine soğukkanlı birisi geldi sanki anlamadım her yazdığım mesaja “tamam aşkım” diyor ne yazıcağımı bilmiyorum. Doğum günü için hediye almaya çıktım dışarı şuraya gittim tamam aşkım şunu aldım tamam aşkım şuraya geldim tamam aşkım bir şey anlatmaya çalışıyorum tamam aşkım. Aldığım cevap bu gün boyunca üstüne bir sıkıntı mı var diye sordum “seni ilgilendiren bir durum yok”dedi üstelesem kavga çıkıcak biliyorum. Onun yerine mutluymuşum gibi devam ettim gün boyunca yine her yaptığımdan haber ettim konuşmaya da çalıştım ama tamam aşkım diyor. Napıyorsun dediğimde ya bişi yapmıyorum ya hiç bir şey diyor anlamadım napıcağımı
Tamam aşkım diye cevap veren sevgiliye ben ne yazmalıyım?
Cevapla