Anılarımızın olduğu yerlerdeki fotoğrafları paylaşıp duruyor neden sizce?

Biz ayrılalı baya oluyor heryerden engelledi kendisi zaten ama bir hesap açmış ordan engellememiş beraber gittiğimiz mekanlardaki çektiği fotoğrafları paylaşıyor sürekli. Ben de ordaydım yani aradan bir sene geçti sonuçta hiçmi başka çekmedi de beraber gezdigimiz yerlerdeki fotoğrafları paylaşıp duruyor. Neden sizce ne ben yazdım nede o çok kötü kavgamız oldu zaten hiçmi insanın aklına gelmez o fotoğraf dan beraberdik diye yani bile isteyemi yapıyor yoksa.
Anılarımızın olduğu yerlerdeki fotoğrafları paylaşıp duruyor neden sizce?
Cevapla