Sevgilim geç yazdığı için merak edip korktum bu anormal birşey mi?

Arkadaşlar öncelikle trol filan degil ona göre yorum yapın, sevgilim 2 saat ortada yoktu ve bende merak ettim korktugumu dile getirdim, bunun üzerine bana psikolaga gitmemi normal bir durm olmadığınü söyledi ve birkaç arkadaşına sormuş ayril bu sana zarar verir demiş sizce de anormal mi bende mi sıkıntı var🤔🤔
Sevgilim geç yazdığı için merak edip korktum bu anormal birşey mi?
Cevapla