Arkadaşlar ben nisanliyim ve onu çok seviyorummm fakat yıllar önce konuştuğum bir çocuk bana mesaj atti ne yapmam gerekiyor?

Belirttiğim gibi nisanliyim ve onu çok seviyorummm aramiz gayet iyi masAllah diyelim ailesi filan da tek kelime edemem gerçekten... ama yıllar önce konuştuğum bir çocuk bana mesaj attı nişanlimi tanımadan önce 1 kere görüşmüştüm. Nişanlimdan yani belki de 3-4 ay önce görüşmüş olabilirim baya oldu... o sırada çocuk acaba biz denesek olur mu demişti? Bende net ve sert bir şekilde zamanında hayir istemiyorum diyip konuşmayı ve görüşmeyi kesmiştim.

Sizce bu konu hakkında nişanlima söylemem gerekiyor mu? Ya da ne yapmam gerekir?
Arkadaşlar ben nisanliyim ve onu çok seviyorummm fakat yıllar önce konuştuğum bir çocuk bana mesaj atti ne yapmam gerekiyor?
Cevapla