Eski erkek arkadaşa doğum gününde mi yazmalı yoksa daha önce mi?

geri dönmek istiyorum hatalı bendim. doğum gününü kutlayarak mı yazmalıyım ya da aramalıyım. ayrılma üstünden 4 ay geçti. arkadaşımın nikahı var seninle gitmek isterim diyerek mi yazsam yoksa 1 ay daha bekleyip doğum günüsünü bahane ederek mi yazsam
Eski erkek arkadaşa doğum gününde mi yazmalı yoksa daha önce mi?
Cevapla