Bir kızın bir erkeğe istek atması kötü bişey mi?

Arkadaşlar normalde kimseye istek atan biri değilim bakın gerçekten asla yapmam hep onlar bana atar ama ben eski hesabımdaki herkesi çıkarmıştım yeni hesap açtım ve o hesabımda bana istek atan herkese istek attım ama çok pişmanım keşke atmasaydım.. Arkadaşlar sizce bu basitlik mi nolur yanıtlayın özellikle erkekler güzel bir kız size istek atarsa ne yaparsınız
Bir kızın bir erkeğe istek atması kötü bişey mi?
Cevapla