Bitirdilten sonra geri donmek icin buyuk bir ask mi gerekir? Yoksa tanismaya da ikinci sans verilir mi?

Biriyle konusuyorsunuz, anlasiyorsunuz vs vs. Bence ask zamanla birbirini tanidikca alistikca olur. Ama normali nedir?
ornegin 3 aydir konustugun yeni tanistigin insana hissedilen ilgidir meraktir bana gore, ask degildir. Bu kisiden ayrildiysak ve sonrasinda pismansak, sadece buyuk kalp agrisi varsa mi donmeli, yoksa sirf tanimaya devam etmek icin de donulebilir mi?

Ayrilan taraf benim bazi soru isaretlerinden dolayi. Ayrilmak istedigimi soyleyince bi kismini kendisi giderdi ben sormadan ama, kafamda oyle bitirmistim ki fayda etmedi. Simdi de acabalarim var. Ama ask acisi cekmiyorum. Donsem mi ona iki hafta sonra olsa da?
Bitirdilten sonra geri donmek icin buyuk bir ask mi gerekir? Yoksa tanismaya da ikinci sans verilir mi?
Cevapla