2 yıldan fazladır süren ve 5 aydır uzaktan yürütülen ilişkide atılan mesaja 7 saat sonra bakmak ve normal karşılamak hangi evre?

O çok geç yazdığı için ben de onun attığı mesaja 5 saat sonra cevap veriyorum ama yine de merak etmiyor. Belki 24 saat yazmazsam o zaman merak eder o derece yani. İşin vardır sıkıntı yok diyor deli ediyor beni. Böyle bir insana ne yapmalı 7 saat sonra gelip hiçbir şey olmamış gibi davranıyor bir de
İlişki çok monotonlaşmış artık seni takmıyor
Bu ilişkideki güvenin sağlamlığın son noktası güveniyor ve merak etmiyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Bu dönem çok yoğun acaba bu sebepten olabilir mi yoksa bahane mi
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar resti çektim. Bayağı sert konuştum daha da cevap vermedi kırıldı mı acaba sizce yazar mı
2 yıldan fazladır süren ve 5 aydır uzaktan yürütülen ilişkide atılan mesaja 7 saat sonra bakmak ve normal karşılamak hangi evre?
Cevapla