Eski sevgilime yazmak istiyorum. ama ne kadar süre sonra yazılmalı sizce?

arkadaşlar garip bi şekilde bitti ilişki ben fevri davrandım o başta cevap verdi sonra tamam kararına saygı duyuyorum yaptı. işte ben bikaç gün sonra mesaj attım cevap vermedi 5 gün bekledim sonra sövdüm. yani şöyle hep fevri olmamdan dolayı aslında. kendmi toparlayıp yani şu fevri huyumu indirgeyip kendimi düzeltip dönmek istiyorum. ama bu sizce ne zaman olur olmalı? eski sevgili eskidir diye düşünmeden cevap verin lütfen
Eski sevgilime yazmak istiyorum. ama ne kadar süre sonra yazılmalı sizce?
Cevapla