Sevgilim doğum günümü 7 dakika geç kutladı ayrılmalı mıyım?

Şaka gibi ya inanabiliyo musunuz tam 7 dakika geç kutladı oysaki 00.00da kutlaması gerekiyordu neymiş efendim kabız olmuş yarım saattir tuvaletteymiş unuttum demiyorda. Sizce ayrılmalı mıyım bu durumda 2 buçuk yıllık sevgilim
Sevgilim doğum günümü 7 dakika geç kutladı ayrılmalı mıyım?
Cevapla