Sürekli göz göze geliyoruz ama konuşamıyorum, onu kaçırmak da istemiyorum ne yapmalıyım?

dershanede bir kızla sürekli göz göze geliyoruz. konuşmak mı istiyor anlayamıyorum. daha önceden sınav sonucumu tebrik etmişti sadece o zaman kısa bir süre konuştuk. o günden sonra aklımdan çıkmadı. daha önce hoşlandığım olmuştu ama böylesi olmamıştı. her gün dershaneye onu görmek için gidiyor gibiyim. giyinimi, davranışları, dış görünüşü vs. şu ana kadar aklımda kurduğum ideal kişiyle neredeyse aynı bu yüzden onu kaybetmek istemiyorum. en azından bana karşı bir şeyler hissedip hissetmediğini bilsem ve ona göre bir şeyler yapabilsem iyi olur. sizin önerebileceğiniz bir şey var mı, ne yapmalıyım?
Sürekli göz göze geliyoruz ama konuşamıyorum, onu kaçırmak da istemiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla