Kızlar, , ona aşık olduğu mu biliyor ama beni bir türlü gormuyor , sizce ne yapmam lazım?

Çok aşığım , her gece , gündüz , sabah , onu düşünüyorum , her yerde o.
Kalbim acıyor , ağlamak istiyorum ama ağlayamıyorum , Çok garip hisler içindeyim ,
Onu gördüğümde kendimi garip hiss ediyorum ama o beni görmüyor bile , sevdiğimi biliyor , ne yapmam lazim? Sizce bu aşk mı?
Kızlar, , ona aşık olduğu mu biliyor ama beni bir türlü gormuyor , sizce ne yapmam lazım?
Cevapla