Kadınları devamlı yargılayin siz. Yok zayıf yok kololu yok kısa boylu yok bilmem ne. Türk kızı şöyle, türk kızı kezban şöyle böyle diye. ama erkeğe gelince boy elimizde değil diye öyle masum çaresiz ayaklarına yatiyorsunuz. Ahaha. 1.80 altında erkek olmaz kusura bakmayın. Bende 155 bir dişi birey olarak 1.80 altı bir erkeği kbul etmem tipi ve karakteri iyi olsa bile. ha tip ve karakter iyidir ama uzun boylu tipli karakterli varken neden 1.80 altına bakayım. Birde 180 isteyen kizlsra kezban deme falan.. hele kısa kızlar uzun isteyince daha bir saldırganlasiyorlar küçük enisteler sjsjsjsj. Hiç aşağıda elimizde değil diye ağlamayın. Kısa kadınlar sizi sevmiyor, e uzun kadınlarda sizi istemiyor. Üzgünüm sizin için. Ama kadınları devamlı eleştirirken merhamet beklemeyin. Normalde kimseyi üzmek istemem bu soruyu da sormazdim normalde ama artık kişisel tercihimi ve düşüncemi belirtmek istedim, siz hak ettiniz. Uzun erkekler siz kendinize iyi bakın :)
Katıldım sana haklısın
Katılmıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer