Erkek arkadaşımla kavga ettik. Anlatmıcam konuyu kısa kesmek istiyorum baya uzun çünkü. %80 o %20 ben hatalıyım. 4 gün konuşmadık. 5. gün instagram hesabı açıp ayrıldık dedi. Karı kız takip etti bende böyle yapman normal değil dedim. Aramızda konuşulur halledilir bir konuydu. Biz zaten görüşemiyoruz ailem sıkıntılı. Sürekli ayrılıp geri geliyordu benden. Ben her hatasını affettim çok çabaladım ilk sevgilim. Beni cepte görüyor. Az önce yazdım geri fake ins açıp yazdım istemiyorum dedi kafa dağıtalım biraz dedi. 1 2 aya askere gidicek. Sizce pişman olur mu geri döner mi? Çok ağlıyorum sabahlara kadar psikolojim bozuldu ağlamaktan. Ben askere gidene kadar kendimi geri çekmek istiyorum. Gidince sizce ulaşır mı hiç vazgeçmedim hep ulaştım. Artık vazgeçmek istiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
5 yıllık ilk sevgilim. 15 gün önce görüştük daha aramız baya iyiydi. Pişman olur mu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer