Askere gidip uzun ilişkisi olan erkeklere soruyorum yardım edermisiniz?

Erkek arkadaşımla kavga ettik. Anlatmıcam konuyu kısa kesmek istiyorum baya uzun çünkü. %80 o %20 ben hatalıyım. 4 gün konuşmadık. 5. gün instagram hesabı açıp ayrıldık dedi. Karı kız takip etti bende böyle yapman normal değil dedim. Aramızda konuşulur halledilir bir konuydu. Biz zaten görüşemiyoruz ailem sıkıntılı. Sürekli ayrılıp geri geliyordu benden. Ben her hatasını affettim çok çabaladım ilk sevgilim. Beni cepte görüyor. Az önce yazdım geri fake ins açıp yazdım istemiyorum dedi kafa dağıtalım biraz dedi. 1 2 aya askere gidicek. Sizce pişman olur mu geri döner mi? Çok ağlıyorum sabahlara kadar psikolojim bozuldu ağlamaktan. Ben askere gidene kadar kendimi geri çekmek istiyorum. Gidince sizce ulaşır mı hiç vazgeçmedim hep ulaştım. Artık vazgeçmek istiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
5 yıllık ilk sevgilim. 15 gün önce görüştük daha aramız baya iyiydi. Pişman olur mu
Askere gidip uzun ilişkisi olan erkeklere soruyorum yardım edermisiniz?
Cevapla