Bir kadın aşık olduğu erkeğe karşı neden dengesiz, soğuk davranır?

Artık iyice sıktı bahsettiğim kız, mesajlaşmanın en yoğun yerinde ortadan kaybolmalar, önemli yerlerde kısa cevap vermeler... Tamam önceden bir tartışmamız oldu ama bu konuyu biz aramızda hallettik. Neden böyle yapıyor, tavsiyeleriniz nelerdir? Ben bir kaç şans daha vereceğim, ondan sonra açık açık söyleyip önüme bakacağım.
Bir kadın aşık olduğu erkeğe karşı neden dengesiz, soğuk davranır?
Cevapla