
Asla affetmeyin gençler, bırakan her şekilde yine bırakır.😂

Affetmiş gibi görünüyorum ama gönlüm affetmiyor. Sonra hem ona hem kendime eziyet ediyorum. Sessizce... Burayı küçük harflerle söylüyorum, çekip gideceğim...
Hayır, affetmem giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir benim için yine aynı korkuyla yaşayamam bir kez yapan yine yapmaya devam eder ve bu affedişimden güç alıp tekrar aynı şeyleri yapar o yüzden bundan sonra bir kez hata yapanı bile hayatımdan silme kararı aldım hayatımda belirsizliklere de yar vermiyorum seven değer veren hep yanımda olur bu gibi hatalar yapıp re affetmemi beklemez zaten böyle bir şey affedilir gibi değil ilişkiler çocuk oyuncağı değil gidip gidip geri gelmeler falan beni boğuyor insanlar net olmalı ya siyah olursun ya beyaz griye yer yok bu psikolojik olarak da etkilesin bir şey o yüzden hem sağlığınız için hem de kendi mutlululuğunuz hayatınız için kimseyi affetmeyin o sizi kaybetmekten korkmuyorsa siz de korkmayın.
Cevap
9Cevap
Gerçekten pismansa bidaha bırakmyacagından eminsem affederim. Çünkü bende aynı hatayı sevgilime yaptım, ilerde ciddi dusunmedigim icin. Şimdi aklında soru işaretleri var tabi ama sevgi her şeyin önüne geçiyor. Karsindaki küfür yese de kalp karşı koyamıyor 😄
1 yil sonra geri donmustu affettim tekrar aldatti arkadasimla
Bak işte artık affetmemeyi öğrendin 😅
Evet cocukluk akli ))
Bide 2ci defa ayni kizla aldatmasi benim maalligim😂
Biraz öyle olmuş 😂
Eğer ortada büyük bir problem yoksa, saygısız şekilde ayrılmadıysak ve birbirimizi seviyorsak kabul ederdim.
Pişmanlık duyup da bir gün ararsan neredeyim nasılım diye sorarsan aynanın karşısına geç yüzüne tükür benim için demiş şair
Çooook oldu.
Ona karşı duygum kalmadiktan sonra umrumda olmaz
neden terk ettigine baglı. ama sanmıyorum affetmem. helede araya uzun yillar ayrılık girdiyse..
Oldu ama kabul etmedim. Gözlerimin önünden geçti tüm çektiğim sıkıntılar tekrar yaşayamam
Eğer 5 senesini çöpe atıp gitmişse paşa gönlü bilir. Ben arkadaş ya da sevgili ilişkimi kestiğim insanla 2. Kez muhattap bilr olmam
Diger müşteri den kötü muamel3gördümü döner pişmanım derler. Asla inanmayın ilk müşteri de gider
Bencede insanlar bir kere yüz bulunca aynı yanlışı tekrar yapmaktan cekinmiyorlar
Ne için terk ettiği ve benden sonraki hayatında ne yaptığıyla alakalı tamamen bu durum
Ederim herhalde. Çünkü çok sevmişim, her zaman sevemiyoruz.
Hayır, affettikten sonra o şüpheyle yaşamak istemem.
Bir gece verecekse kabul ederim
At gibi giden it gibi geri dönerse diyorsun yani ams kabul etmem giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir
Affetmedim köppek gibi peşimde hala
şu an içinde bulunduğum durum tam olarak bu
Terk etmek diyorsun kabul etmem için sebep olmaz.
Oysa kabul ederim ama digerlerini asla
Çok sevsemde gururumdan affetmem
Ben senin aşkını yenemiyorum Selma
40 yılda geçse seni seviyor olucam
Namümkün..
Affederim sonra ben bırakarım onu 😇
Bir tanıdığım vardı. Erkek kızı terketmisti böyle. Cok zor zamanlar gecirdi kız. Ama su an nisanlılar yakın zamanda evleniyorlar...
Ayrılırken ki tavrı ve sebebi önemli
😀uçan tekme atarım ( duvara) korkar gider
Cokkez kabul ettim ama artik asla sakın sende etme
Duruma göre
O anki ruh halime bağlı.
Etmem
Hayır sürünsün
Son şans veririm
Affettim şu an iyiyiz bir sorun yok
Asla kabul etmem.
Hayir.
Tabikideeeee, HAYIR
Hayir daha uzaga
Geri dönüşüm merkezi değilim.
Etmem
Hayır etmemm
bakarız
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?