26 yaşındayım , hiç sevgilim olmadı
Flörtün ötesine geçemedim
Kimsenin elini tutup sarılmadım
Diyeceklerim bu kadar.
Ne güzel temiz kalmışsın felsefesi yapmayın , enayilik ettim , en güzel zamanlarımı ot gibi geçirdim.
teşekkürler hayat...
Flörtün ötesine geçemedim
Kimsenin elini tutup sarılmadım
Diyeceklerim bu kadar.
Ne güzel temiz kalmışsın felsefesi yapmayın , enayilik ettim , en güzel zamanlarımı ot gibi geçirdim.
teşekkürler hayat...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Benimde en son lise de olmuştu hep çalış çalış kimse de çıkmadı karşıma hayat işte ne yapalım herkese adil değil :)
En güzelini yapmışsın kalbin kırılmamış eskimemiş. İnan bana çok güzel bir ilişki seni bekliyor. 😁
Beni bekleyen ancak mezar
Yok be. Neden öyle diyorsun. Ben bekleyim. 😊
32 yaşındayım bu yaşıma kadar hayatı izledim hiç yaşayamadım gençliğimi de yaşayamadım işsizim asosyalim bekarım hayatımda hiç sevgilim bile olmadı
29 yaşındayım sevgilim olmadı olmasını da istemem zaten ailem de sıcak bakmaz böyle şeylere
Temiz falan değilsin enayisin kusura bakma sen boşa yaşamışsın mk
Her koşulda yaslandin geçmisin dolu dolu olsa da yıllar seni hep uzecek
Bende oyle bosver boylesi daha iyi
Yurtdısında yasıyanlar
Alamanya bizi kıskanıyööör
Ehonomi şaha galktı yeeğnim
Vatan hayınlarııııı 155 i ararııınn
Ne güzel temiz kalmışsın
Yine birileri yersiz isyanlarda
Sanki dünyada bir tek kendisi mutsuzmuş gibi konuşmaları yok mu
Sus çocuk
Biz de seni arıyorduk hıh gelmişsin
Bu senin tercihin değil mi ama
Yaşadığın şehirden birini bulmak zor mu
Özelden yazmamı istermisiniz