Çokta yakın olmadığım bir erkek arkadaşıma selam diye mesaj atsam yanlış anlar mı ya da ne yazmalıyım?

Çokta yakın olmadığım bir erkek arkadaşıma selam diye mesaj atsam yanlış anlar mı ya da ne yazmalıyım
Güncellemeler
+1 yıl
Ya eğer asılıyo sanarsa yazamam tabiki :(
ve evet ondan hoşlanıyorum ama beni oyle asılan bir kız olarak bilmesini istemem :(
Çokta yakın olmadığım bir erkek arkadaşıma selam diye mesaj atsam yanlış anlar mı ya da ne yazmalıyım?
Cevapla