Sizce sevgilim neden boyle gercekten insan ilgiden boğulur mu? Ben hic mutlu olamucam mi tek suçum onu düşünmek?

1 yıllık bir ilìşkim var 1.5 ay yüz yuzsydi sonra okul kapandığı icin yazışarak devam ediyoruz iliskimize biribimizi seviyoruz ama kavga ediyoruz baya tartisiyoruz bugün bi konu hakkında ufak bir tartışma yasadik birde hastaydı bugun ben ona yazdım onu dusundugum için benle soğuk konustu sonra neden boylssin diyince hastayım konuşmak istemiyorum bide sana simirliyim dedi bende yazdım hep dsdi anla ya anla yazma bana hastayken simirliyimde bana patladı hep en sondada sal beni yazmış ne yapmalıyım ben
Sizce sevgilim neden boyle gercekten insan ilgiden boğulur mu? Ben hic mutlu olamucam mi tek suçum onu düşünmek?
Cevapla