Arkadaşlar 20 yaşındayım. Ağır tipsizim. Ünide okuyorum (Diş hekimliği). Bu zamana kadar hep reddedildim. Son yıllarda verdiğim kararla kızlara daha güzel davranmaya ve karşılıksız yardım etmeye başladım. Bir kızın benden hoşlanacağını düşünmüyordum. Fakat şu son 3 4 ayda yaklaşık 5 çirkin kız (malesef böyle demeliyim) resmen bana yürüyorlar. Ama hiçbiri zerre kadar çekmiyor beni.
Ben de diyorum ki acaba tecrübe olsun diye bu kızlarla çıksam mı? Yoksa evlenene kadar bir kızın elini tutamam ben. Yargılamazsanız sevinirim.
Ben de diyorum ki acaba tecrübe olsun diye bu kızlarla çıksam mı? Yoksa evlenene kadar bir kızın elini tutamam ben. Yargılamazsanız sevinirim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer