Hoşlandığım erkeğe hediye aldım ama nedense teşekkur etmedi?

Ortak bir iş için çalışmıştık ve ben de jest olsun diye guzel bir kutu alıp içine guzel hediyeler koyup hazırladım ama tesekkur bile etmedi. Yani karşılığında hiçbir reaksiyon alamadım. Hoşlandığımı bilmiyor ama farkli şehirlerde olduğumuz için bir gün buraya gelirse kendisini daha yakından tanımak istedigime dair bir not yazmıştım. Bariz bir sey degildi ama yine de ışık vermek istedim böylece. Yine de bir insan neden ufacık bir teşekkürü cok gorur?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada eklemek istediğim bir husus var. Ben yazdığım notta yesil ışık verme niyetiyle yazdim ama yine de samimiyetimiz olmadigi icin ego yapsin istemedim karşımdaki kisi bu yuzden ayni iste kontagimiz olan bir kadın çalışana da gonderdim. Her ikisi de haberdar bu durumdan. Kadın da yazıp tesekkur etti ayrica biz de karşılığında bir hediye göndermemiz gerekmez mi diye dusunduk dedi. Ama benim sindiremedigim bu teşekkürü adamdan almamış oluşum.
Güncellemeler
+1 yıl
Update paylaşmaya geldim. Arkadaşımın gazıyla bu kazmaya mesaj attım. Daha doğrusu ikidir hediyemi paylaşıyordu hikayesinde. Evet tesekkur etmediği benim hediyem.. Kim aldı falan diye yazdım cevap verdi bir baktım takip de etmiş. Değişen sey ne oldu anlamiyorum ve neden öncesinde tesekkur edemedi ama kafam rahatladı inanır misiniz
Hoşlandığım erkeğe hediye aldım ama nedense teşekkur etmedi?
Cevapla