Arkadaşlar benden daha çirkin erkekler bile kızlardan evet cevabı alıyor peki neden ben hep red yiyorum çirkin de değilim yani orta tipli biriyim
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Bebek Bakımı
Gündem
Özel Gün & Sürprizler
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Üniversite Tercih
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Seni istemeyenin sana bakmayanın senle tanışmak için hiçbir çabası olmayan kızın KESİNLİKLE PEŞİNDEN FALAN KOŞMA ! erkeklerin değerini yerin dibine sokturlar bu ülkede. 1 kere yatacaz diye ciğeri5kuruş etmez kızların bile göötünü tavana vurdurdular. Kızlar artık "PARASINA" göre erkek seçer oldu. Sana bakmayana seni "adam" yerine koymayana zorla gidersen , sana bakmıyorsa ilgilenmiyorsa ayağına gidersen "köpek" duruman düşersin çoğu erkeğin olduğu gibi.. Senden çirkin erkekleri gözlemle birsüre sonra patlarlar çünkü yalakalık yağcılık yaparak gidiyorlar.. tibarları kişilikleri YOK.. bir kıza yalakalık yağcılık yapıp o seni istemeden zorla gidiyorsan o iş birgün mutlaka patlar ! Seni istemeyenin peşinden KOŞMA
Valla abi çok güzel yazmışsın valla baya haklısın ben de zaten beni istemeyenin peşinden gitmem
Bende öyleyim de bazı kızlar kendilerini yüce sanıyorlar knk boşver
Aynen öyle valla bence hep iltifat aldıkları için ego tavan olmuş
Tipe göre yargılama bence her kız tipe göre aşık olmuyor. Belkide kalp kırıyorsundur ya da sosyalleşmede kötüsündür illa bir nedeni olur yoksada yapacak bir şey yok doğru insanı bulamamışsındır belki de
Bence sosyalleşemediğim için olabilir çünkü ben asla kalp kırmam
Olabilir belki de çok aceleci davraniyorsundur 🤨
Bence de aceleci davranıyorum hani flört falan yapmak istemiyorum direkt sevgili olmak istiyorum ondan red yiyor olabilir miyim
Denemeden göremeyiz bence flört yap dene şansını
Bence de
Denemek lazim