Erkekleri üzmek hoşuma gidiyor.8-9 kişiyle konuşuyorum Böyle zevk alıyorum sizce bu günah mi?

Hepsine umut verip daha sonra yari yolda bırakıyorum. yaptığım şey günahmı? Devam etmeli miyim?
Erkekleri üzmek hoşuma gidiyor.8-9 kişiyle konuşuyorum Böyle zevk alıyorum sizce bu günah mi?
Cevapla