Ne diyorsunuz? Kısa mı sizce?
Daha uzun olsa iyi olur.
Hiç sorun etmem.
Bence çok kısa istemem.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
O değilde 170 i kısa olduğunu söylüyor bu grupta herkes neresi kşsa 170 anlamıyorum ki siz 150-160 erkek görmemişsiniz 170 kısa değil ki tam normal ortalama 175 üstü sırık uzun boya giriyor ideal 170 cm Dir
bence 175 ve altı kısa
Desene cüceymişiz kaç yildir hasarımız yok herkes 170 kısa diyor bugün 5 kişi yazmış soru olarak boy 170 benim 🥺 ama olsun bana göre ben ideal boydayım daha kasalar var cünkü çevremde
yani kızların cavabına bak sadece %22si sorun olmaz demiş onlar da atıyo bence
Milletin ne dediği önemli yok önemli olan senin düşüncen senin ne düşündüklerin ama karşındaki boyuna tipine bakmak gerine iç kalbine bakmana tavsiye ederim
Burda bak soruyorlar evlenmiş 2-3 kişi evlendiği adam çok ters biri tatlı yaptırmıyormuş evde kocasından bir korkuyor diğeri kocasına sevmiyormuş. falan sen dış görünüşe önem verirsen bu kılar gibi olursun ilerde zorluk çekersin karşı tarafın iyi kalpli olup olmadığına bak
Cevap
6Cevap
Erkeklerde 170-180 arası orta boydur. Kısa falan değildir.
şimdi 179 ile 170 bir mi yani? hadi canım sen de 😀 orta boy 175'ten başlar bence. altı kısa duruyo erkekte.
yani kadınların fikri böyle bence.
Biliyorum bunu çok duyuyorum zaten ama kendinizi kandırıyorsunuz. Ben 174 boyundayım, sokağa çıktığımda kendimi hiç kısa hissetmiyorum mesela. Kadınların hemen hemen hepsi benden kısa, erkeklerin de yarısı. Bu siteye geliyorum acaba cüceyim de benim mi haberim yok diyorum yani o derece. 180 altı erkek değildir diyenler falan. Kısa olsam da sorun etmem de, olmadığım halde bu sitede öyle görülüyorum baya tuhaf 😄
kısa 174 knk
ama sonuçta biz seçmiyoruz boyumuzu napalım
seçsen aynı boyu mu seçerdin? 😀 peki... bu özgüvenden istiyorum ya hehshhshsh 185 olmak varken 174'ü seçmek...
Ben 180 üzeri seviyorum
ben de nxnxnxjzj
Erkekte 170 boy kısadır evet.
Çok kısa mk saçmalama ya
erecte önemli değilmiydi o
You kisa degil normal
Ben 1.67 yim
kısa baya erkek için
Erkek icin kisa ama 1.70 boy ortalama.
Ama kadin icin uzun sayilir.
Valla etkekle sevgili olmam zaten
Normal
Kısa ben istemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?