Sevdim ve sonuçları benim yaşadıklarımı yaşamayın diye söylüyorum yanlış düşünüyorsam yorumlayın lütfen :)?

Birini çok sevdim onun başkasını sevdiğini bile bile onun için o kadar şey yaptım ki o sevdiği kızın kapısında 4 saat bekledi kız ona yüz vermeyince beni aradı ve seni görmek istiyorum biz tamamen bitirdik o kızla dedi tamam dedim beni 2 inci tercih olarak görmesine rağmen onun mutlu olduğunu iyi olduğunu görmek istediğim için..:) buluştuk onun için o buz gibi soğukta sokakta sabahladım sokakta sabahlamak nedir bilmezdim onunla tek kalmasın o soğukta korkmasın üşümesin diye akşam 10 fan saat sabah 8 buçuğa kadar dışarıda kaldım ben onun için milletin içinde ağladım rezil oldum sırf onun için ŞİMDİ İSE ARKAMDAN O”SPU DİYOR YÜZÜME BİLE BAKMIYOR BEN ÇOK SEVDİM DİYE Mİ BÖYLE OLDU ONUN İÇİN HERKESİ KARŞIMA ALDIM ELİMDE KALAN 0 VE KENDİME ZARAR VERİYORUM FAÇALIYORUM VÜCUDUMU YAKINDA HAPLAR İÇİP HAYATTAN GİTMEK İSTİYORUM..:’)
Güncellemeler
+1 yıl
SADECE BENİ UNUTMAYIN OLUR MU BEN BU DÜNYADAN GİTMEK GİBİ BİR HATA YAPARSAM ONUN İÇİN AKLINIZA HEP BİRİNİ DELİ GİBİ SEVİP ONUN İÇİN HERŞEYİ YAPACAK KADAR SEVERSENİZ SONUM BU KIZ GİBİ OLUR DİYİN ELVEDA HAYAT..:(
Sevdim ve sonuçları benim yaşadıklarımı yaşamayın diye söylüyorum yanlış düşünüyorsam yorumlayın lütfen :)?
Cevapla