Eski sevgilisini vaya eşini biliyorsam ne kadar sevdem de aşamıyorum bunu, benim gibi olan var mı?

Sanki hala onları seviyorlar gibi geliyor. Sonuçta tonla anı, aşamıyorum bunu. Siz naısl aşıyorsunuz? Erkekler yeni ilişkiyr başlayınca cidden aklı öncede anılarda mı kalıyor
Eski sevgilisini vaya eşini biliyorsam ne kadar sevdem de aşamıyorum bunu, benim gibi olan var mı?
Cevapla