Reddeden kişiyle sürekli görüşmek zorunda kalınca ne yaparsınız?

Çalıştığım yerde bir kız beni reddetti. Artık rahatsız olacaksa kendisinden uzak durabilirim dedim. Yok sana değer veriyorum bu konuşma olmamış gibi yapalım dedi. Ama cidden hiç konuşmamışım gibi yapıyor normal muhabbete devam ediyoruz. Ama ben sürekli onunla konuşunca içimdeki duyguları törpüleyemiyorum. Dışardan normalim ama içten içe çığlık atıyorum. Ne yapmalıyım sizce?
Reddeden kişiyle sürekli görüşmek zorunda kalınca ne yaparsınız?
Cevapla