
Yarım kaldı...
Birlikte yemek için yaptığım yemek..
Sana yazdığım şiir..
Ve sana olan sevgim..
Eksik kaldı ve yarım her şey..
Tamamlamak için ne yapmak gerek..
İstemek yeterli mi tamamlamak için
Yarım bırakılmak ya da yarım kalması ansızın karşınıza çıkan bir insanla bir şeyleri tamamlamadan ya da olmayacağını anladığında veya sizin hayatınızdaki en doğru an olmadığını düşünüp o ilişkiyi yaşadığınızın kaos ortamına çekmeden bırakmak öylece gitmek..
Sonrasında tamamlamak umuduyla bir köşede beklemek ve sonra o an geldiğinde tamamlamak için yeniden başlamak zor olsa gerek çünkü insan eksik bıraktıklarını tamamlamak için döndüğünde ne kadar uğraşsa bile eskisi gibi olmayacağını fark etmesi zaman alıyor
Anlamsız bir iyimserlik oluyor ve biraz yüzsüzlük sanki o yarım bırakılan neyse onu tamamlamak için oysa sen orada kaldıysa aklın ya da kalbin orada kalan yarım kalan asla öyle kalmıyor ki..
Yarım kalanları tamamlamak için sadece uğraşmak yeter mi ya samimiyet samimi bir şekilde tamamlamaya geldim desen yarım bıraktığına
Ne cevap alırsın sence?
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer