Yarım kaldıysa eğer yaşananlar, tamamlamak için uğraşmak gerekir mi?

..
..


Yarım kaldı...

Birlikte yemek için yaptığım yemek..
Sana yazdığım şiir..
Ve sana olan sevgim..
Eksik kaldı ve yarım her şey..
Tamamlamak için ne yapmak gerek..
İstemek yeterli mi tamamlamak için

Yarım bırakılmak ya da yarım kalması ansızın karşınıza çıkan bir insanla bir şeyleri tamamlamadan ya da olmayacağını anladığında veya sizin hayatınızdaki en doğru an olmadığını düşünüp o ilişkiyi yaşadığınızın kaos ortamına çekmeden bırakmak öylece gitmek..

Sonrasında tamamlamak umuduyla bir köşede beklemek ve sonra o an geldiğinde tamamlamak için yeniden başlamak zor olsa gerek çünkü insan eksik bıraktıklarını tamamlamak için döndüğünde ne kadar uğraşsa bile eskisi gibi olmayacağını fark etmesi zaman alıyor

Anlamsız bir iyimserlik oluyor ve biraz yüzsüzlük sanki o yarım bırakılan neyse onu tamamlamak için oysa sen orada kaldıysa aklın ya da kalbin orada kalan yarım kalan asla öyle kalmıyor ki..

Yarım kalanları tamamlamak için sadece uğraşmak yeter mi ya samimiyet samimi bir şekilde tamamlamaya geldim desen yarım bıraktığına
Ne cevap alırsın sence?
#DengesizBirAdam
Yarım kaldıysa eğer yaşananlar, tamamlamak için uğraşmak gerekir mi?
Cevapla