Futbol oynayan erkekleri itici buluyorum. Normal değil mi?

Hani ne bileyim genelde ağzı bozuk olurlar. Kavgacı olurlar. Ter kokarlar... ama eski sevgilim futbolcu idi o öyle değildi.. yani demek istediğim tabii ki istisnalar mevcut. Ama geneli kaba ve kötüler
Futbol oynayan erkekleri itici buluyorum. Normal değil mi?
Cevapla