Hiç sevgilim olmadı demekten utanıyorum artık? Hiç karşılıklı aşk yaşayamadım ne zaman olacak?

21 yaşındayım hiç sevgilim olmadı artık bu durum canımı sıkmaya başladı. Utanç verici bir durum mu? Çirkin olduğum için mi? Neden neden?
Hiç sevgilim olmadı demekten utanıyorum artık? Hiç karşılıklı aşk yaşayamadım ne zaman olacak?
Cevapla