Kızların whatsapp ta çevrimiçi olup da yazmaması?

Arkadaşlar merhaba 3 aydır konuştuğum bir kız var henüz 1 kere görüşebildik şu an çalışıyor akşam 8 de işten çıkıyor haliyle pek konuşamaz olduk ama yine de insan işten çıkınca akşam sevdiklerine vakit ayırır değil mi bir de ben bakıyorum çevrimiçi oluyor whatsappta bana cevap yazmıyor ben tekrar yazınca cevap veriyor ondan sonra ben yine yazıyorum whatsappa da girmiyor cevap da yazmıyor bence bildirimden görüp bilerek cevap yazmıyor. Sizce neden yazmıyor olabilir ne yapmalıyım onun beni merak etmesi için kendimi geri mi çekmeliyim ya da neler yapabilirim yardımcı olur musunuz?
Kızların whatsapp ta çevrimiçi olup da yazmaması?
Cevapla