Güçlü zeki ve mantıklı kız mı yoksa size muhtaç gibi hissettiren aşko kızlar mı tercihiniz?

arkadaşalar yıllardır her işimi kendim yapıp karşıdakinden bırak bir şey beklemeyi yapabildiğim kadar ona da yardım etmeye çalışıyorum işlerimde. kendi ilişkilerimden yana bir sıkıntım yok çok deger gördüğüm ve deger verdiğim güzel ilişkiler yaşadım. ama ortalıkta mıy mıy kızların egolarının şişirilmesine katlanamıyorum. ciddi bir amacımız yok faydalanmak için vs diyorlar ki bu da çok sinir bozucu. o konuda bir şey istiyorsan salak birini şımartmak yerine doğru düzgün kızlarla da yaşayabilirsin sonuçta kızlar da seviyor o güya faydalandığınız şeyleri. siz bu şımartılma konusunda ne düşünüyorsunuz? düzgün kadınlara hak ettiği degeri veren ve aptallığa göz yummayan erkek sayısı çok mu az?
Güçlü zeki ve mantıklı kız mı yoksa size muhtaç gibi hissettiren aşko kızlar mı tercihiniz?
Cevapla