KIZLAR ! Her kıza hayatım , bebeğim , güzelim vs diyen bir erkekle sevgili/kanka olur muydunuz?

Benim bir tane en yakın arkadaşım var 8 9 aydır kankam onu daha dün aldatan bırakan pislik bi sevgilisi vardı o bana kankamla ayrılmak için oyun oynamış. Kankamın da bir arkadaşı var 4 senelik ismi Ayaz bu çocuğa ben aşık oldum ama birisi bana ayaz gibi davranıp oynamış kandırdı gercek ayazın hiç birşeyden haberi yok , kankam da ona olanları anlatmış bu da o kızla ben olamam demiş ama ben ona aşık oldum numarasını istedim konuşmak için tanışmak için verdirmedi numarasını. Bu ayaz da her kıza işte kız arkadaşlarına kuzenlerine , hayatım aşkım bebeğim bir tanem diyen bir çocuk şakasına gel benimle ol diyen birisi, sen benim herşeyimsin diyen birisi ve ben ne yapacağımı bilmiyorum kankamın en yakın erkek kankası illaki tanışacağız görüşeceğiz ya ben bunu unutup kanka/arkadaş olucam ya da onu öyle kabul edip sevgili olucam ya da hiç-bir şey olmayacağız kankam da onun kız kankası da sevgili gibi konuşuyorlar ayazla bebeğim vs sizce ne yapmalıyım? Lütfen yardımcı olun kankamla da arama mesafe koymalı mıyım ilk defa böyle şeyler yaşıyorum görüyorum onlar özgür büyümüş ben ise aşiret kızıyım sıkı büyüdüm. Yardımcı olabilir misiniz?
KIZLAR ! Her kıza hayatım , bebeğim , güzelim vs diyen bir erkekle sevgili/kanka olur muydunuz?
Cevapla