Birinin yanına gidip açılmanız için sizinle göz teması kurması gerekir mi?

Şöyle: mesela cafede bir kız beğendiğiniz ve şansınızı denemek istediniz ama o sizinle hiç göz temasına girmiyor halbuki görebileceği bir açıdasınız. Yine de tanışmaya gider misiniz. Kıskaçtasın göz teması CESARET verir mi?
Birinin yanına gidip açılmanız için sizinle göz teması kurması gerekir mi?
Cevapla