Tercihin hangisi olurdu?

2 seçiminiz var hangisini seçerdiniz?
1. Çok yakışıklı (güzel) kendi hayatını yaşayan ama hiç bir şeyi kafaya takmayan kıskanmayan , her şeye gülüp geçen eğlenceli bi tip ( ama içinde hep terk edecek bi gün bu korkusu yaşatdıran) maddi durumu iyi olan. Az buz çapkınlığının olduğunu bildiyin birimi?

yoksa2. Orta yakışıklı pek eğlencesi olmayan. ama bütün eğlencesi sen olduğun. yüzü sadece seninle gülen. Çok sadık , kıskanç , bazen kıskançlığı yüzünden kısıtlamaya çalışan ama sadıklığından bi an bile şüphe etmeyeceyin istediğimde senin için feda etmeyeceği bir şeyi olmayan. Senden başkasını gözü görmeyen
Tercihin hangisi olurdu?
Cevapla