Flörtüm neden böyle beni çok üzüyor, sizce niye duygusuzlaştı?

34 yaşında benden 9 yaş büyük eskiden çok iyidi şimdi ben yoğun insanım işine gelirse diyo senle sürekli konuşmamı genç aşıklar gibi aşk yaşamayı bekleme dedi üstelik bir şey de yaşamadık hevesini almadan böyle çok yoruldum neden by kadsr duygusuzşk başta çok iyidi çok konuşkandı genç ve hoşum eğitimliyim neden yuva kurmak istemez ki insan o yaşta bi de?
Flörtüm neden böyle beni çok üzüyor, sizce niye duygusuzlaştı?
Cevapla