6 aylık hamileyim , kocamla anlasmazliklarimiz oluyor bazen?

Merhabalar öncelikle.. Ben 6 aylık hamileyim ve 26 yaşındayım..2 yıldır evliyiz.. Ben çocuk için hazır değildim.. Ya birde corona falan vardı o yüzden.. O çok istiyordu , ve hamile kaldım.. Bebeğimi kucagıma almayı dört gözle bekliyorum Allah nasip ederse🤗Esimle 2 aydir tartisip duruyoruz , normal mi? Ben bu surecte ilişkiye girmek istemedigimi daha önce söylemiştim, tamam askim demisti.. Su an ise israr edip duruyor , sinirleniyorum ben.. Ya birde tartisiyoruz , sinirlenirim bozuluyor agliyorum.. Ben normaldede sinirlenince aglayan bir insanim maaleseffff.. Ama bu süreçte daha bi duygusal oluyorum.. Tartistiktan bi sure sonra yanima geliyor , bsy yokmus gibi davraniyor , bi kac gun sonra yine ayni seyi yapiyor.. Ya bazende bana gereksiz trip atiyor😂Cildircam... Ben sinirleniyorum , ben agliyorum , ben hamileyim , tribide ben yiyorum😂Kocam beni deli etmeyemi calisiyor.. Varya 7/24 atışıyoruz resmen.. Bazen cok tatli , bazen sinir bozucu.. Geceleride beni uyandiriyor resmen😂😂😂Eliyle karnimi seviyorken , kac defa sıçrayıp uyandım.. Sonra arkasini dondu uyudu😂😂Sorun bendemi sizceee.. Bir de 2-3 defa iliskiye zorladi , hayir dedim , Ertesi gecede arkasini dönüp uyudu😂Sonra sarildim , cilve yaptim falan , bebişimizi sevdirdim unuttu , öptü beni.. Sizce sorun bendemi?
6 aylık hamileyim , kocamla anlasmazliklarimiz oluyor bazen?
Cevapla