2 gün önce sevgilimden ayrıldım fotoğrafları kaldırdım. Kendisini ve ailesini daha silmedim
Siz ne yaparsınız
Siz ne yaparsınız
Yani eğer muhabbetim varsa helallik ister vedalaşırım önce. Sonra sosyal medya dahil her yerden silerim. Ailesi de ona ait ve onunla hayatına dahil olan insanlar değil mi neticede.
Silerim cunku silmesem barışacaktı zannediyor ailemi takip ediyor diye egoya sokamam kimseyi bitti an her yerden ailesini çıkarırım numarası varsa silerim konustum kişiyi de her yerden engelerim ve geçmişe asla donup tekrardan bakmam biti kelimesinin ağırlığını korurum
Bu yüzden ailesini eklememek gerekiyor. Kendisini silmekte problem yaşamam, ama ailesi ile aram iyiyse silerken az biraz çekinirdim. Fakat ailesininde hakkında kötü düşüneceğini sanmam, ayrılmışsınız zaten.
Aynenn bence de.. çok teşekkür ederim canım
Kesinlikle silinir ne diye tutarsın ki bir sonraki gelecek yeni adaya ne diyeceksin onu da düşünmek lazım empati gerektiren durumlar bunlar o yüzden onunla birlikte herşeyi gitmeli...
Cevap
24Cevap
Kendisini silerim de ailesini silerek saygısızlık etmek istemem. Onlar beni silene kadar takipleşmeye devam ederim.
Ben hala silmedim kuzenini 7 ay oldu. Silecem artk bi gun
Bende annesi babasıda var bilemedim🙄
Kendisini peki hemen mi sildin? Ben daha silmedim..
Kendisi beni silmisti zaten 😅 tesaduf ogrenmistim onuda nese.
Ahahah anladım teşekkür ederimm canım💘
Rica ederm
Bence silme ayıp olur hoş değil kendini o aile yerine koy zaten bir süre sonra bakarsın çaresine
Ben de kolay kolay silemezdim Yani bu bir dönüş umudu 🤗
ben Ailesini çıkarmamıştım ama bizim zaten barışacağımız belliydi eğer tamamen bitmiş olsaydı da çıkarmazdım
Kendisini ne kadar süre sonra sildin pekii
Ailesiyle yine konusabilirsin sıkıntı yok bence ben olsam silmezdim sevgilin ayrı ailesi apayrı
Sevgilini ne kadar süre sonra silerdin
Eğer çok kavgalı ayrıldıysanız sil derim ama ef ten püften ayrıldıysanız silme belki barışırsınız
Aldattı : (
Haklısın.. teşekkür ederim🌸
Yani ben olsam her şeyini silerim aldığı hediyeleri bile kırarım yani
😂😂
Kimsenin ailesi ile tanışacak kadar uzun ilişkim olmadı he olsaydı elbette silerdim.
Barışma gibi bir olasılığım var ise beklerim biraz yoksa silerim sonuçta onu siliyorsam hatırlatacak herşeyinide silerim
Kesinse eğer ayrıldığınız sil gitsin birbirinize marus bırakmayın kendinizi yoksa stolklar durur seni o hesaplardan
Kesin kararın mı? Biraz bekle istersen.
Aldattı..
Karar senin artık. Üzüldüm.
tabiki herkes onunla beraber gider
Sil nbarışırsan yeniden eklersin
Ahsjkakaıa
Haklı değil miyim
Aldattı benii
Vay adi
Evet silerdim ben olsam
Silerim tabi onun ailesi sonuçta
Yani o kişiden kişiye değişir
Bir çukur açar bütün geçmişi içine gömerim
silebilirsin tabikide
Eğer barışma ihtimaliniz varsa fotolara şimdiden dokunma bence
Sil bencevtakrar bisey olmayacaksa aranizda
Aldattı..
Ben de silmezdim, onlarla sorunum yok çünkü
Hayır silmem öküz oldu ortaklık bitti mi diycez?
Sıcağı sıcağına böyle şeylrr yapmamak gerek bence
Silinmesi gerekir yani
Tabiki silerim bi anlami kalmiyo zaten ki
Bittiyse sil yapacak bisey yok artık
silerim
Bittiyse bitmiştir
Ailesiyle bir sorunum yoksa silmem gerek yok yani
Silerim
Silmek Lazım bence
silinmeli
sildim , silerim.
Silerim tamamen unutmak icin
Silmem ben
Silerim ben olsam
silerim
Silerim eski sonuçta
ona ait kim varsa..
Silerim herhalde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?