Ben kilolu kadın seviyorum. Sitede sohbet ettiğim kimse yok, öyle biri olsun isterdim
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Güzel olsun fiziği de iyi olsun. Ama mesela kepçe olsun komik geliyor bana, hafif kemerli burun da olabilir.
anladım:)
Ne garip fantezileriniz var dhdhfh
Kilolu mu 🧐
Evet:)
Garip ndndnf
Ben normal isterim hatta kaslı olsa hiç fena olmaz göbekten nefret ediyorum ederim huylanırım kdjfjf
kilolu musun değil misin onu söyle sen :D :p
abartı olmadan kol ve karın kası sever misin
Nickşn çok tanıdık geliyor bana daha önce bir hesabım vardı şimdi yeni açtım bunu daha
Kilolu değilim normal kilodayım ama aşağı taraf biraz daha dolgun
dolgun olması güzel:)
bilmiyorum ki neden tanıdık geliyor, daha önce sohbet ettik mi
Zaten benim istediğim de bu abartı olmadan olursa bayılırım
önceki kullanıcı adın neydi bakıyım hatırlayacak mıyım
Galiba ettik çok tanıdık çünkü
Bu ismime yakın bir şeydi djjfjfng
abartı değil :p :D
dur tahmin edeyim sanki sen böyle diyince ben de çıkaracak gibi oldum, diyarbakır lı falan olabilir misin acaba
doğru tahmin ettim mi
Yok be ne Diyarbakır’ı djhdhf allah bilir kaç kişiyle konuşmuş djjdjf sen mühendistin galiba
Eminim konuştuk seninle
adaf :D aydın da okuyor olabilir misin :D nedense aklımda öyle biri kalmış
evet mühendisim
Bak ben hatırladım djjfjfnnfnf
Evet Aydın’da okuyorum
tek meslekle hatırlanmaz, artık ülkenin yarısı mühendis olduğundan xd
Biraz zorlasam ismin de gelecek gibi djndnfnf Mehmet miydi
Yooo mesleğini hatırladım nickini hatırladım daha ne jdjdjf
ama diyarbakır van mardin , mardin miydi acaba? öyle geldi aklıma
bak ben de seni çıkarmışım
Mardin sjjdjd
kim bilir kaç erkekle konuştuysa Mehmet mi diyor :p :D
dğil
Sende İzmir’de görev yapıyorsun değil mi
Yoo konuşmadım be djjdjd kendileri yazıyordu dlfndk
çok güzel devam et, konuştuğun erkek sayısı baya fazlaymış, isim yanlış şehir yanlış
:D :D
Hdhdhdnd ama hatırladım yani senle konuştuğumuzu
kendileri yazıyordu sen de onlara yazıyordun :D bu hesabında fazla ilerlemeden söyleyeyim
bence silmelisin :D bağımlılık yapmasın , be n de silmeyi düşünüyorum çünkü :p
:) burda çok boşa zaman gidiyor
Valla balık hafızalıyım ben dün yendiğim yemeği hatırlamam seni hatırladım ama dbhddh
evet az çok hatırladık diyelim xd
Evet çok haklısın ya zamanı alıyor
Hdhdhdj
teşekkürler hatırladığüın için :D
evet silmek gerek.. en önemli şey zaman, onu da yok yere harcıyoruz burda
Evet yA çok haklısın hehehd
İkimizde aklı başında insanlarız mühendis öğretmen düştüğümüz yerlere bak hehdndö
sorma..
bu güzel zamanları daha güzel şekilde değerlendirmemiz gerekiyor..
eğitim olsun, iş olsun, hobi olsun spor olsun.. burda zaman öldürmek yerine ve başkasını hayal etmek yerine kendi gerçek hayatımıza odaklanmak daha güzel olur
başkasını hayal etmekten kastım, burda konuştuğumuz kişilerin hiçbiri bizim için gerçek değil aslında.
sadece internet kablosuna ve elektriğe bağlı, onları çektiğin zaman o kişiler yok oluyor
yani boşa zaman harcamak değil mi:)
Çok haklisin ama kimseyle konuşmuyorum ben zaten bir şey geldi aklıma sormak için açtım tekrar
Ama seninle ne konuştuk acayip merak ettim şu an ffhycygb
anladım merak ettiğini sormuşsundur umarım :p
haha çok merak etme :p :D sanaldayız merak etsen de bişey değişmez çünkü:)
Yanlız sen yazdın özelden fgdghfdvrf ben kimseye yazmadım ama büyük ihtimalle ünileeden bahsetmişiz
😋şunu atıp durma crceegvyv
ben onu atmıyorum ama sende öyle görünüyor galiba :D
aynen ünilerden falan bahsettik genelde, sonra ben başka konulara da girmeye çalışmıştım xd
ama çok bişey öğrenmedim sadece bi ölçü öğrenmiştim aklımda galiba yanlış hatırlamıyorsam
afedersin:)
Evet doğru fvrbhtfuvynt
Nasıl bana öyle geliyor anlamadim 😋😂😂
sen de söylemiştin ama
tek suçlu bn değilim:D
Ölçü yani bunda ne var hddjfjfnmg
ben o yaptığın emojiyi yapamıyorum bilgisayarda, ben sana başka gönderiyorum sende öyle görünüyor ben sadece ":)" ve ":D" bunu yapıyorum, o gülücükler çıkıyor bende, sen de farklı çıkıyor
Hmmm anladım hdhdhdhhd
ölçü ama özel bir yerin ölçüsü, yani herkes bilmek zorunda değil:) :D
Ölçü sadec bunda ne var mühendis bey sanki gördünüz
🤭🤭
göstermedin ki :D o daha iyi olabilirdi, ölçüyü söyleyip kaçtın adfs
:D
Adın neydi yA valla merak ettim
Göstermem kiiiiii gögkgkkhk
bu arada sen bana bakma bazen böyle sapıklaşıyorum hiç hoş değil
sonrasında kendime kızıyorum ama keşke en başta yapmasam:)
o yuzden burayı silmek bana iyi gelecek :p
göstermeyeceğini biliyorum gösterme zaten:D
boşver adımı :D ilk harfi S
:D öğrensen nolacak ki, yarın bir gün burda olmayacak birinin adını bilmesen de olur:)
Çok tatlısın gerçekten olması gereken bu zaten sapıklık iyi değil djdh
Serhat mı ne djjdjdjjd merak ettim valla sadece bu
çok sapıksın demek istedin galiba, çok tatlısın derken?:D
yanlış anlama, yalnızlık senn de başına vurmuş benim gibi xd
:D
Yoo tatlısın
bu arada başım çok ağrıyor dinlenicem biraz
uzak durmam gerek şimdilik :) ateş falan da var
biraz dinlenirsem açılabilirim
Aslında bir sevgilim var kaç aydır teklifini kabul etmedim süründürüyorum biraz dnhdbdnfn daha doğrusu güvenmek istiyorum
yok be tatlılık değil o ama teşekkürler yine de :D :)
Geçmiş olsun. Zaman uyu dinlen sen
aynen teşekkürler , hoşçakal hanımefendi :) :D
:d anladım sevdiğin biri varmış zaten:D tatlı falan deme başka erkeğe :p
gerçi sen nasıl davranacağını daha iyi bilirsin de , neyse
ben dinleneyim :)
Hoşçakalın beyefendi 🙂
Hafif kaslı
Güzel
Aynen elimde o yapıda ve hoşuma gidiyor güçlü olması
Eşim***