Kızlar acill buraya gelir misiniz. Olay şöyle. Hastaneye gittim. Muayene olmak için sıra bekliyorken bir kız gördüm?

Hastanede muayene olurken sıra bekliyordum. Bir kız gördüm o da sıra bekliyordu. Kızdan etkilendim. Bazen belli ederek bazen belli etmeden kıza bakıyordum. Sonra sonra kız biriyle konuşurken yanında durdum konuşacaktım ki cesaret edemedim. Kızla konuşamasamda kızın adını öğrendim.

Sonra konuşmadıgıma pişman oldum. Hissettiğim kadarıyla o da benden etkilendi. Kız haftaya pazartesi tekrar hastaneye gelecek. Araştırdım. Kızın numarasını buldum.
Asıl soru şu. Şimdi ben telden yazsammı? Yoksa yoksa pazartesi hastaneye gidip konuşsammı?

Hani şimdi telden yazsam nasıl karşılık verir bilmiyorum. Çünkü numarasını o vermedi.

Kızlar sizce nasıl hareket etmeliyim. Siz olsanız nasıl karşılık verirdiniz. Her iki durumda.

Cevaplayanlara şimdiden teşekkür ederim.
Kızlar acill buraya gelir misiniz. Olay şöyle. Hastaneye gittim. Muayene olmak için sıra bekliyorken bir kız gördüm?
Cevapla