Hastanede muayene olurken sıra bekliyordum. Bir kız gördüm o da sıra bekliyordu. Kızdan etkilendim. Bazen belli ederek bazen belli etmeden kıza bakıyordum. Sonra sonra kız biriyle konuşurken yanında durdum konuşacaktım ki cesaret edemedim. Kızla konuşamasamda kızın adını öğrendim.
Sonra konuşmadıgıma pişman oldum. Hissettiğim kadarıyla o da benden etkilendi. Kız haftaya pazartesi tekrar hastaneye gelecek. Araştırdım. Kızın numarasını buldum.
Asıl soru şu. Şimdi ben telden yazsammı? Yoksa yoksa pazartesi hastaneye gidip konuşsammı?
Hani şimdi telden yazsam nasıl karşılık verir bilmiyorum. Çünkü numarasını o vermedi.
Kızlar sizce nasıl hareket etmeliyim. Siz olsanız nasıl karşılık verirdiniz. Her iki durumda.
Cevaplayanlara şimdiden teşekkür ederim.
Sonra konuşmadıgıma pişman oldum. Hissettiğim kadarıyla o da benden etkilendi. Kız haftaya pazartesi tekrar hastaneye gelecek. Araştırdım. Kızın numarasını buldum.
Asıl soru şu. Şimdi ben telden yazsammı? Yoksa yoksa pazartesi hastaneye gidip konuşsammı?
Hani şimdi telden yazsam nasıl karşılık verir bilmiyorum. Çünkü numarasını o vermedi.
Kızlar sizce nasıl hareket etmeliyim. Siz olsanız nasıl karşılık verirdiniz. Her iki durumda.
Cevaplayanlara şimdiden teşekkür ederim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer