
Sence bir "İlişkide boy farkı mı yoksa yaş farkı mı daha önemlidir?"

Boy farkı hiçbir zaman önemli olmamalı. Yaş farkının önemi vardır ama belli bir yaşa kadar eğer arada 5-10 yaş ve üstü fark varsa o ilişki bence uygun değildir. Boy konusuna gelirsek kimse boyunu seçemiyor ve eğer çiftler birbirlerini seviyorsa boylarının önemi yoktur bu bir engel değildir.
yaş farkı da önemsiz boy farkı da demek isterdim ama yaş farkı öenmli 5 yaş fazlası olmaz ilk görsel deki filmin adını unuttum ama çok güzel bi film küçük kızın ailesi öldürülüyor ama babasını arkadaşı küçük kıza sahip çıkıyor onu koruyor silah kullanmasını felan öğretiyor ailesinin intikamını alıyorlar beraber sonra küçük kız bu adama aşık oluyor
İkisi de önemli değil, bu tip şeyleri sadece takıntılı insanlar kafaya takar.
Normal, ortalama bir insan birlikte olduğu kişinin yaşına ya da boyuna bakmaz.
Bunları takan insan görürseniz zaten acilen oradan uzaklaşın, büyük ihtimalle tedaviye ihtiyacı vardır, sizi de kötü etklier.
O tip insanları hayatınızdan uzak tutun.
Boy farkı mühim değildir lakin yaş farkı çok mühimdir zira ilişki ilerledikçe çifter arasında hem fiziksel hem psikolojik farklılıklar belirginleşmeye başlarki işte dananın kuyruğunun koptuğu noktada tam orasıdır
Cevap
50Cevap
Yaş farkı çok çok daha önemlidir. İlişkide partnerlerin anlaşıp uyum içerisinde ilişki sürdürebilmeleri için kafa yapıları aynı olmalıdır. Misal 20 yaşında bir kızla 30 yaşındaki bir erkeğin kafa yapısı aynı olmaz. Yaş farkı arttıkça anlaşmazlıkların sayısıda artar.
yani soyle, benden uzun bir kizla beraber olmaya sicak bakamiyorum, kizin boyu daha yuksek olan ciftleri gordugumde de bi yadirgiyorum.
yas konusu goreceli. bir taraf kani kaynarken digerinin olgunlasmis olmasi sorun yaratir. ama iki taraf da olgunlasmissa yas farkindaki fazlalik bir yere kadar cokrahatsiz etmiyo. tabi burda kisilerin anlasabildigini varsayiyoruz.
İkisi de önemli ikisi de aşırı olursa olmaz. Çok kısa bir erkekle çok uzun kız da olmaz çok yaşlı bir kadınla çok genç bir erkek de olmaz ikisinden de azar azar olsun işte. Bu arada tam bu şarkıyı dün duymuş indirmiştim tekrar karşıma çıktı gerçekten çok güzel 👌🏻
Yaş farkı daha önemlidir, boy farkı bir şekilde kapanıyor.
İkisi de önemsiz, 40 yaşındaki 180 boyundaki bir erkek, 22 yaşındaki 165 boyunda bir kadını gayet mutlu edebilirken, 170 boyundaki 27 yaşındaki bir erkek 180 boyundaki 43 yaşındaki bir kadını mutlu edebilir.
Boymuş yaşmış boş bunlar cok fark yoksa tabi önemli olan ilişki yasamak içinmi ilişki yoksa ask iiçinmi hic karşınızdaki insanın her zerresine asık oldunuzmu? ilişkilerde ciddiyetin farkında mısınız önemli olan o bence saygılar 😉
Yaş farkı tabi ki. Fark cok olunca uyum sağlamıyorsun, anlaşamıyorsun. En büyük sorunda çocuk meselesi oluyor genelde.
Özel yaşantı da belli bir zamandan sonra sorunlar çıkmaya başlıyor. Yas farkı cok olmamalı.
Her ikiside önemli bana göre; senden büyük olması düşünce farklılığına ve anlaşamamazlığa yol açabilir, boy farkı ise kısa bir erkek düşünemiyorum... buna istinaden kısa bir bayan ve uzun bir erkek gayet tatlı minnoş durabilir
Boy insanın kişiliğine etki etmiyor. Hee ben yüzeysel takılıyorum, sohbete filan ne gerek var deniyorsa, boy farkı bir hayli etken.
Yaş farkı belli olmuyorsa hiç sorun değil ama boy farkının belli olmayanına rastladınız mı? Huyu huyuna boyu boyuna davul bile dengi dengine diye boşamı dedik ;)
Başkasına doğru çözülüyorsa tenindeki kelepçe,
Zaman insanın içinde ileri doğru gidiyorsa..
Geri sayamıyorsa adımlarını..
Evet, yaş bir sorundur.
Boy farkı o kadar da önemli değil bence. Ne olacak ki yanında azıcık kısa dursa ama yaş farkı öyle mi? Kafa yapıları kesinlikle çok farklı olur.
Boy sorun değil 27 yaşındayım 18 le 55 arası düşüp kalkarım sıkıntı yok ama ciddi düşünecek olursam 23 /27 arası düşünürüm
55 çok olmadı mı ya :D
Milf iyidir iyi
Benim boy biraz fazla uzun olduğu için boy farkına da önem veririm ama öncelik olarak yaşa dikkat ederim.
Beyin farkı önemlidir düşünsene ilişkiye başladığın insan beyinsiz
Çok aşıksam ikiside düşünülebilir. ama yaş farkı daha önemlidir
Yaş farkı daha önemli , bir ilişkide en fazla 5 yaş olmalı fazlası zarar
Ben sadece ilk bakista yani ma yakışsın istiyorum, uyumlu olsun istiyorum.
Boy ne çok uzun ne kısa yaş olarak da ne benden baya büyük ya da baya küçük
Bence yaş farkı çünkü bir çok konuda anlaşmazlıklar çıkabilir. Boy çok önemli değil.
boy farkı 25cm'i yaş farkı 10 yaşı geçmediği sürece sıkıntı yok bence:)
Tabiki yaş farkı sıkntı yaratır duşunsene kadın 30 erkek 55 yaşdında her gece kavga ederler 🙂
yaş farkı önemlidir benden çok büyük veya çok küçük olmaması lazım
Yaş daha önemlidir gerçi 172 boyundayım ama 😂 neyse
Ikiside ama bence yaş farkı daha önemli dikkat edilmeli
Ikiside önemli değil ama yaş daha önemli kesinlikle
yaş farkı benden 1 ya da 2 yaş büyük olcak ondan sonrasını kabul etmiyorum
Yaş farki 5 yas iyidir en fazla.
Boy pek onemli degil benden de uzun olabilir 🙂
5 yas kucuk ya da buyuk
Kız arkadaşım hem benden uzun hemde ağır o yüzden bizde ki problem daha büyük kız beni kucağına alıp taşıyor😅 ben 52 kiloyum o 65
En fazla yaş farkı on olmalı, boy farkında da aşırı fazla bir farka gerek yok
Zihniyet farkı olmadığı sürece her ikisi de önemli değil bence.
Kafa olarak aynı seviyede olmak önemli, aynı dili konuşmasından sonra gerisi boş.
Yaş farkı çok önemlidir. Anlaşmazlıklar vs hep bu yüzden oluyor.
İkisinin de önemi yok
Bazen ikisi de önemli olabiliyor.
Benim için ikisi de önemli
İki tarafında karakterine göre değişir
Kızı bulduk boyu yaşı dert edicez
Ikisi de önemli değil
Benim için yaş farkı daha önemli.
İkiside gereksiz
Seven göz fark görmez
Boy her zaman önemlidir
Kilo daha çok dikaktimi çekiyor
Yaş farkı. Küçük olmasi favori tercihim cjdjdj
En önemlisi her zaman yaş farkıdır.
Yaş farkı daha önemli
Gerçek sevgide hiçbir fark önemli değildir
yaş farkı aşırı fazla olmamalı
Yaş farkı. Boyu bir sekilde dengelen
Bence yaş farkı önemli
Boy farkının önemi yok ama yaş farkı önemlidir
Yaş farkı daha önemli. Uçurum farkı olmamalı.
Kafa yapısı tutmalı boyla alakalı bir konu değil
Âşkın yaşı olmaz desem de yaş yine biraz önemli.
Boy o kadar sırıtmaz ama yaş sırıtıyor.
158 olan beğn seri üzgün 🥺
@Mertarc01 arada 30 cm var bı kafa farkı kadar yani sanki bana 2 metresin 😏
@minikkbiri Boyun kısa sayılmaz, Hollanda'da yaşamıyoruz. Ayrıca kısa olsan ne olacak, kısa olup çok güzel ve yakışıklı insanlar var.
Mesela Kylie Minogue 1.50 falan ama bende yaşça büyük olmasına rağmen dünyanın en seksi kadınlarından biri bence, ya da Antonio Banderas kısa ama, adamın yakışıklılığından bahsetmeye gerek yok sanırım :)
A bak şimdi aklıma geldi Scarlett Johansson 1.60 falan ama seksiliğin gerçek anlamı kadın resmen.
Bence spor yap, düzgün beslen gayet çekici bir kadın olursun.
Rica ederim ne demek :) Umut olsun diye söylemedim. Bizim toplumda takıntılı insan sayısı çok fazla, toplumun yarısından fazlası takıntılı, bu psikolojik bir sorun.
Yani sana biri boyun için bir laf ederse ciddiye alma çünkü boyun uzun ya da kısa olması önemli bir şey değil, bunu önemli yapan takıntılı insan sayısının çok fazla olması.
Takıntılı insanlardan uzak dur.
Normal insanlar bu tip şeylere bakmaz, etrafta 1.90 adamların yanında 1.50 kızlar var, ya da 150 -60 adamların yanında 1.75 hatta daha uzun kızlar var. Normal olanı da bu zaten.
Sana boyun yüzünden laf eden olursa sorun sende değil , karşındakide emin ol buna ve bu şekilde davranan kişiyi ciddiye bile alma, kibarca oradan uzaklaş :)
Kezbanın biri de yorumlarda kısa erkek düşünemiyorum demiş, halbu ki şu an bu tip saçma sapan yorumları yazdığı cihazlar ve yazılımlar kısa boylu uzak doğulu erkekler tarafında yapılıyor, onlar sayesinde saçmalayabiliyor :)))
Gül geç bunlara :)
@minikkbiri Teşekkür ederim, düşünce şekli değil aslında normal olan şeyi söylüyorum, bizim toplum normal değil. Benim çevremde ki kızlar da erkekler de boya bakmıyorlar, burada bu tip şeyler görünce şaşırıyorum cidden.
Boy dediğin sadece kemik yapısı, insanı insna yapan binlerce özellikten sadece biri, neden buna takılıp kalıyor burada yorum yapan insanlar anlamıyorum. Eğitimli insanlarla takıl, bu tip şeylere maruz kalmazsın :)
@zehraesim seni tek birakmaya gönlüm el vermez bekle kız geliyorum arkandan 🥺
@zehraesim ha manitim varken sen kimsin diyon ha 😏
@zehraesim he ln artk ben de böyle diceğm vurucam masaya sonra acicak 😂
Erkekler için yaş kadınlar için boy
Yaş farkı daha önemlidir
Burun farki
Konusabilir miyiz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?