Ben Hiç Bir Kızı Sevemiyorum Çıktığım Kızlara Bir Türlü Bağlanıp Sevemiyorum neden Ne Yapabilirim?

Bir Kaç tane Hayatıma bir Kaç Kız Girdi en çok aşık olduğum 2 tane sevgilim oldu onları Çok sevdim 1. sevgilimle 4 sene çıktık ondan ayrıldıktan sonra 2. sevgilim oldu onunla da 1 sene sürdü ona da da aşık oldum onunla da ayrıldıktan sonra Kimseye Güvenim Ve İnancım Kalmadı Umursamaz Oldum Çıktım Ne yapmalıyım?
Ben Hiç Bir Kızı Sevemiyorum Çıktığım Kızlara Bir Türlü Bağlanıp Sevemiyorum neden Ne Yapabilirim?
Cevapla