Aynı sınıftayız bana ikide bir kardeşim diyor ondan hoşlanıyorum. İletişimi kesemiyorum istesem de istemesem de
Duygularımı asla açamam ona. Ne yapacağım?
Duygularımı asla açamam ona. Ne yapacağım?
Bir sonraki kardeşim dediğinde aniden öfkelen. Birkaç metre yerde yuvarlan, daha sonra kalkıp eğlenceli bir doğu anadolu türküsü söylemeye başla. Sonra kıkır kıkır gül, anormallik olduğunu anlayıp yorumlasınlar. Böylece sürekli seni düşünür.
O bana deyince ben de ona kardeşim diyorum. Mesela 10 satırlık kelime konuşuyoruz 7 sinde bana kardeşim diyor
Saçma sapan konuşma komik bir durum değil
Şu kelimeyi kullanma gözünü seviyim
Sesli güldüm ya allah seni xkdkkdkdkx
Kardeşim kelimesini hangi kelime olucak allasen
Bedeni olarak 18 ruhsal olarak 73...
Cevap
7Cevap
bir erkek kiza bakinca bundan olur veya olmaz diye bastan eliyor ve ona göre davraniyor. Sana eger kanka bile degil kardesim diyorsa senden hic hoslanmamis. Bosuna rezil olursun acilma.
Ben de öyle düşünüyorum eğer benim hakkımda farklı bir şey düşünseydi zaten bana kardeşim demezdi o yüzden böyle devam
eğer açılamıyorsan ya sen de kardeşim diyeceksin ya da görüşmeyeceksin. bu kadar basit :D
Kardeşim diyorum ben de ona zaten ama ne bileyim kötü oluyor yani insan garip hissediyor
o zaman görüşmeyeceksin. başka bir çözüm yok. ya açılacaksın ya uzak kalacaksın
Soğuk davranırsam ne hisseder :D tabi bilemezsin bunu müneccim değilsin de normal bir kız arkadasın sana durup dururken soğuk davranip uzaklassa ne hissederdin en azından bunu soyleyebilir misin
acaba bir şey mi yaptım ki diye düşünürüm önce. sonra da derim ki arkadaş dediğin bi derdi sıkıntısı olduğunda gelir söyler, demek ki benden sıkılmış der hiç sallamam :D
Siz kızlar kalbinizin yönü yok.
Var da işte
Kardeşe kaymış 😒
Ben onu kardeş olarak görmüyorum o beni görüyor ama...
Aynen valla aşık olmalarıni istesen olmazlar o aşkı ağzından yutkunacaksın o cocuk sana saf yaklaşıyor.
Ağzından yutkunacaksın derken...
Dostluk bozulur. Bir gün bakarsın bunu zaaf gibi görür seninle konuşmaz.
Derken... Neyse aşıksın anlıyorum seni unutucaksın diyorum eninde sonunda gidicek zaten
Gelmiş bana diyor ki lise bittikten sonra da konuşuruz işte her zaman hatta aynı üniversiteyi falan yazarız böyle şeyler diyor 18 yaşındayız ikimiz de ergen olarak görebilirsiniz bence de saçma bir durum. Bir keresinde bana "bu zamana kadar yakın kız arkadaşlarım bana hep sevgili gözüyle baktı sen öyle değilsin" falan diyor ama durumu bilmiyor
Bundan sonra kızlarla konuşmamam gerektiğini anladım
Farkında olduğu için diyodut bence beğenmemiştir seni
Farkında olması imkansız
Zor bir durum cidden, yerinde olmak istemezdim
Kardeş deme lazim olur de
Ona "Kardeşim deme lazım olur" de
Belli edemiyorsan yapacak bir şey yok yiğen
Aga ölmüşüz be
Erkek bunu kabul eder söylersen,
Beni dostu olarak görüyor. Bir keresinde sevgilin olursa sen bana söylersin, ben sana söylerim diyor ama sevgilisi olduğu halde bana söylemiyor
Konuş onunla ne kardeşi ya de seviyorum seni. De
Bana bir keresinde bu zamana kadar bütün kız arkadaşlarım hep sevgili gözüyle falan baktı ama sen öyle değilsin falan dedi oysaki bilmiyor ne olduğunu... Söylersem reddeder beni kardeşi olarak goruyor çünkü çok eminim bundan
Aslında adam uzak dur diye de sana bilerek kardeşim. Diyebilir
Ama bilmiyorım belki düşünceleri değişebilir
Olabilir bende böyle düşünüyorum
Açıl direkt.
Açılamam ondan uzak durmam lazım
Kendine sevgili yap o zaman.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?