Arkadaşlar merhaba herkese kardeşim gibi olan 2 sene önce trafik kazasında hayatını kaybetti 2 çocuğu vardı çocuklar beni çok seviyorlar ve teyzeleri gibi görüyorlar.
Ben arkadaşımın eşine aşık oldum. Onunla görüşüyoruz ama kimse durumu bilmiyor. Benle evlenmek istiyor hem çocuklar da yabancılık çekmez diyor çocukları da arkadaşımın eski eşine de aşığım ama çevremden çekiniyorum ailem ve arkadaşımın ailesi nasıl tepki verir bilmiyorum. Sizce ne yapmalıyım?
Ben arkadaşımın eşine aşık oldum. Onunla görüşüyoruz ama kimse durumu bilmiyor. Benle evlenmek istiyor hem çocuklar da yabancılık çekmez diyor çocukları da arkadaşımın eski eşine de aşığım ama çevremden çekiniyorum ailem ve arkadaşımın ailesi nasıl tepki verir bilmiyorum. Sizce ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer