Ve kızın sevmekten başka hiç bi suçu günahı yokken neden?
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Bunun kızı erkeği yok ki, aynı şeyi sizlerde yapıyorsunuz bence 😉
Yapan hemcinslerim var haklisin erkekleri kullanan
Ama senin adına ayrıca üzüldüm, bu işler maalesef karakter meselesi. Eğer doğru insanı bulamadıysan sonu hep hüsran bitiyor
Doğru insan olduğunu dusunuyodum başka denemeye hiç heves yok allah korusun
En güzeli 😃 özgürlük gibisi yok, ayrıca dertte yok
Müzik açıp sabaha kadar ağlayıp haykırmak istiyorum ayırdılar beni sevdiğimden
Yapma ya :(
Umudumu hiç kesmemiştim evlenene kadar ama şu an umudum bir şarkıya kalmış sanki. Dinlerseniz atayım
Kimse fedakarlik perisi aramadigi icin. Beklentilerimize hitap etmeyen biriyle olmak zorunda degiliz.
Kendisi de istiyordu memnundu. Bana dedi gün gelir bende senin için yaparım diyodu
Oooo her lafa inanacaksaniz.
Fedakarlık kelimesini çok saçma buluyorum. Ne yaptın mesela?
Onun için ailemi bırakıp yaşadığı şehre yerleştim ailem orda üniversite okumama karşı çıktı harçlık filan gondermediler bi süre. Hem okuyup hem çalıştım. Maddi sıkıntısı oldu işsiz kaldı 6 7 ay hep ben destek verdim. Kendime tek bir şey almadım. annemden bile istedim onun için. Kıyamıyordum çünkü kötü durumda olsun istemiyordum mutlu olsun diye.
Aileni onun için terk etmen saçma, ailene karşı çıkman saçma, o adam için ailenden destek alman saçma. Bunlar fedakarlık değil bence. Bana sorarsan eğer bu olay bir aptal için aileni karşına almandan ibaret. Aile her zaman en önemli değeriniz olsun. Saçma sapan insanlar için ailenizi üzmeyin.
O da ailesinin yanına gitmedi. Sonradan ailesi memleketlerine taşınacaktı. Aynı şehirde olalım diye o da gitmedi. Ben sana layık değilim hakkını ödeyemem filan demişti yok bu ayrılık senin için filan ama inanmadım tabi. Arada sırada arıyor. Numarasını değiştirdi sonra tekrar yazdı dayanamadim merak ettim diye. Ama salaklık bende farkındayım da işte umuda kapılıyorum
Hala ne umudu?
Fedakarlıkla, iyi, kötü olmakla aşık olmanın hiçbir ilgisi yok da o yüzden
Ama biraz iyi olan bir insan zaten bu kadar şey yapmama da musade etmezdi. Ben şahsen etmezdim kendimi kötü hissederdim hele sevdiğim insanı kötü duruma dusurucem hiç benlik bisey değil.
Çok yanlış yerden bakıyorsun. Aşkta merhamet olmaz. Sevmeyen insana melek olsan kendini sevdiremezsin.
Tersi durumda sen de aynı şekilde davranırsın.
Sevdiğini söylüyordu. Ben sevmedigim biriyle olmamki o yola çıkmam bi kere kimsenin duygularıyla umutlarıyla oynayacak değilim
Ya önce seversin sonra biter. Bunun nesini anlamıyorsun? Öyle olsa herkes ilk görüştüğü ile evlenirdi. Daha böyle bir sürü ilişkin olacak. Boşuna evham yapma.
Eline düz bir çizgi çiz ve yürü git. Körü körüne başkalarına bağlanmayı da bırak.
Kadınlar neden kendisine fedakarlık yapan erkeği üzerler?
Üzenlere sor ben üzmedim
Sizde üzene sorun o halde
Bende üzmedim
Ben sordum. Haklisin kendimi düzeltmeye calisicam filan dedi layık değilim dedi
Ben sana şunu diyeyim hep yalan dolan
Neden biliyormusun
Fedakarlığı sen yaparsın değeri sen verirsin
Sonrasında ne olur biliyormusun?
Ya hayatında bir başkası çıkar
ya da seni kullanıp atmış olur
Örnek ben
5 yıl bekledim biliyormusun
Onun için neler yaptığım hakkında ufacık şeyler bile bilsen lanet edersin ona
En küçük şeyi söyleyeyim
Üniversite hazırlığı için gittiği kursa her sabah evinden alıp götürdüm
Akşam tekrar alıp evine getirdim
Ve Allah’a yemin ederim bir kere dahi dokunmadım
Evleneceğim kadındı.
Ne oldu biliyormusun yapmadığı pislik kalmamış herşeyi meydana çıktı
Elhamdulillah iyiki çıktı
Gerçekleri gördüm her neyse
Yani kimseye değerim fazla değer verme
Bak dikkat et etrafına
Nerde bir afedersin kanka hayvan ağzı küfür dolu ahlak yoksunu erkek varsa bir çok kadın onları seviyor peşinden koşuyor
Bazı pis her haltı yapan kadın var erkeklerde onların peşinden koşuyor
Yani demem oki
Güzel bir atasözümüz var
Seven s.
S. Sevilir
Gerçekten ben buna kanaat getirdim cidden
Haklisin sevmek mı bir daha tövbe
Sevmekten ziyada birine güvenmek ona sahip çıkmak değer vermek önem vermek
Allah korusun
Ve o kızın yüzünden ben şu an tüm kadınlara korkuyla yaklaşıyorum
Ve özürdilerim
Özellikle kapalı kuranı okuyorum namaz kılan kadınlara karşı ap ayrı bir korkum olmasına neden oldu
(Hepsi aynı değil yanlış anlaşılmak istemem)
Ama korkuyorum ayıp değil
Haklisin korkmakta en iyisi yalnızlık
Hemde ne kadar güzel kelimeler yetmez anlatmaya
Yalnız yaşıyorum
Kendime işim var
Düzenim güzel
Hiç birşeye ihtiyacım yok
Fazlalık insanlara hayatımda asla yer yok zaten
Böyle süper 😁
Sormak isterdim ona bu soruyu
Ama hiç gerek yok karakter meselesi.
çünkü deveye diken insana... yaranırmış
Kıza göre suçu günahı yok
Yok kendiside dedi. Maddi manevi yanında oldum hep
Ozaman malın teki
Suçunu itiraf etmişsin Zaten. O yüzdendir
Oylesini bulamadim daha bulsam asla uzmezdim
Nasil bir fedakarlik yaptiğina bağli
Onun için ailemi bırakıp yaşadığı şehre yerleştim ailem orda üniversite okumama karşı çıktı harçlık filan gondermediler bi süre. Hem okuyup hem çalıştım. Maddi sıkıntısı oldu işsiz kaldı 6 7 ay hep ben destek verdim. Kendime tek bir şey almadım. annemden bile istedim onun için. Kıyamıyordum çünkü kötü durumda olsun istemiyordum mutlu olsun diye
Fedakarlik değilde saflik gibi olmuş yaptiklarin neyse tecrube olur sanada
O da aynı şekilde ailesinin yanına gitmedi onlar taşındı o gitmedi benim için ya da bana öyle dedi bilmiyorum artık. Sana layık değilim filan demişti bu ayrılık senin için seni kırıp duruyorum filan ama inanmadim tabi. Sonra numara değiştirdi bir hafta sonra aradı dayanamadim diye. Anlamıyorum işte umuda kapılıyorum salak gibi farkindayim
Geçmiş olsun 😅
Sence ne yapmalıyim
Ben kendim hariç kimse için gidip universite okumayacağimdan sana yardimci olabileceğimi sanmiyorum 😅
Keske karşıma öyle bir kız ciksa
Yılışık
Sen mi
Seksapali yoktur
Seksapel*
Alakası yok
O zaman sıkılmıştır başka kızlarla takılmak istiyordur. Bira hareket arıyordur.